אתר קורסים / כלבים בשירות אנשים

כלבים בשירות אנשים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

מממ
  • סניף עזריקם - ליד אשדוד

כלבים בשירות אנשים

עמותת כב"א- כלבים בשירות אנשים עוסקת בהצלה ושיקום של כלבים נטושים, ושילובם במסגרות טיפוליות של אוכלוסיות שונות. העמותה מתפעלת כלביה במושב בית עזרא, בה מתגוררים כ- 30 כלבים אשר הוצלו מהרחוב, מהסגרים ומרשימות המתה, ומשולבים בעבודה השוטפת של צוות מדריכי העמותה. התפיסה העומדת מאחורי פעילות העמותה הינה שכל כלב עם אופי מתאים יכול לשמש ככלב, ולא רק כלבים גזעיים.

מדריכי הכלבייה נוסעים בליווי מספר כלבים לבתי ספר, מתנ"סים, הוסטלים וכו', שם הם פוגשים מגוון אוכלוסיות, מפגש זה יוצר את תחום הכלבנות הטיפולית אשר בעזרתה ניתן לטפל במגוון של בעיות ותסמונות, כגון בעיות במוטוריקה, קשיי ריכוז, בעיות רגשיות, חוסר בטחון, קשיים חברתיים, פוביות ופוסט טראומה ועוד.

עמותת כלבים בשירות אנשים – נוסדה בשנת 2006 על ידי מר פול אלמקייס אשר פיתח מודל טיפול בעזרת כלבים הנקרא  Dog-Time  המיועד לעבודה עם ילדים ונוער בסיכון ובעלי צרכים מיוחדים. המודל משלב גישות טיפוליות ושיקומיות יחד עם שיטת אילוף ועבודה עם כלבים, שהיא טיפולית במהותה. השיטה מפיקה תוצאות מדידות ומובהקות בתחום שינוים רגשיים והתנהגותיים של המטופלים עצמם, כמו גם של הכלבים . שתי תוצאות אלו מושגות בזכות מערכת יחסים ייחודית שמפתח כל אחד מהילדים ובני הנוער עם בני-זוגם ההולכים על ארבע .


מממ
  • סניף עזריקם - ליד אשדוד
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!