אתר קורסים / ואהבת

מכללת ואהבת

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

  • סניף תל-אביב
  • סניף ראשון לציון
  • סניף קורס אינטרנטי

מכללת ואהבת

מכללת ואהבת מעניקה לכם אפשרות לחקור את עולם הקבלה וסודות היקום. אריאל ברג חקר את תורת הקבלה, כמו גם את תורת הקוונטים וגילה כי כל המדע נמצא כבר למעלה מאלף שנים בספרי הקבלה. הוא מאמין כי בכל אחד מאיתנו טמון הכוח לתקשר ולהגיע לרמות קיום גבוהות.

אריאל ברג כתב כבר בגיל 25 כתב את הספר "ניפוץ המדע המודרני" אשר עוסק בהקבלה בין פיזיקת הקוונטים לחכמת הנסתר (הקבלה). הספר מסביר בצורה פשוטה את מכניקת הקוונטים של אלברט איינשטיין ומראה שכל תורת היחסות כבר כתובה בספרי הקבלה הקדומים.

בגיל 30 כתב ברג את הספר "חכם סיני פעם אמר לי"  אשר עוסק בהצלבה שבין החכמה הסינית ובין חכמת הקבלה. הספר מראה כי החכמה הסינית כתובה בספרי הקבלה הקדומים.

בגיל 31 הוא כתב את הספר "התכתבות עם אתאיסטים" המשיב לכל שאלות האתאיזם. הספר מוכיח כי קיים בורא לעולם אשר מסר תורה במעמד הר סיני.

בגיל 35 הקים אריאל את מכללת ואהבת המעניקה עשרות קורסים ומאות שיעורים ללא תשלום הן בענייני העולם הזה והן ברוחניות, קבלה, מיסטיקה ועוד. למעלה מ-100,000 עותקים מהספרים והאתר הופצו ברחבי העולם.

אריאל ברג הוא מדיום וקבליסט  ועל פי חכמת ה- "human design" נחשב ל"פרוז'קטור מנטאלי" ספריו וחכמתו אשר צבר לאורך השנים מופצים בחינם בארץ ובעולם.

 

  • סניף תל-אביב
  • סניף ראשון לציון
  • סניף קורס אינטרנטי
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!