אתר קורסים / לריסה גינת

מכללת לריסה גינת

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לריסה
  • סניף קורס אינטרנטי
  • סניף תל-אביב
  • סניף קורס היברידי: תל אביב ובזום

מכללת לריסה גינת

מכללת לריסה גינת  (לשעבר  SmallTalkׂׂׂׂ ) הוקמה ע"י לריסה גינת, בוגרת מכון וייצמן למדע ואמא לשתי בנות. שיטת הורות עם מודעות הינה גישה להבנת צרכי תינוקות המבוססת על מחקרים אשר נועדה להעניק להורים כלים לזיהוי סימנים מוקדמים לצרכים טבעיים של התינוק, כגון: רעב, עייפות, צורך רגשי, צורך להתפנות ועוד. הגישה פותחה על סמך ספרות מחקרית במדעי המוח העוסקת בהתפתחות מוטורית וקוגניטיבית של תינוקות, והיא מסייעת לתינוק ליצור הרגלים נכונים להמשך חייו בגישה הוליסטית.

מטרת המכללה הינה להעניק להורים כלים אשר יאפשרו להם לדבר עם התינוק שלהם, להבין אותו ולגדל אותו בביטחון ובטבעיות. דבר זה יסייע לתינוק לממש את הפוטנציאל הטמון בו מתוך הרמוניה משפחתית וסביבתית מלאה. התינוק של היום יהיה האדם הבוגר של מחר, וכל מה שניתן לו היום יאפשר לו לממש את הפוטנציאל האנושי הטמון בו. ביצירת תינוקות בטוחים ומשפחות הרמוניות, מטרתנו היא לשפר את פני החברה הישראלית ובכלל ולהוליד דור של בני אדם קשובים, אמפאתיים וחיוביים.


תלמידות מספרות על לריסה גינת
לבנת ברנשטיין
"לריסה גינת פתחה בפני עולם חדש של הורות ושל תקשורת בכלל. מלבד העובדה שהידע והכלים שרכשתי בסדנה סייעו לי להבין את הילדים שלי טוב יותר, לשפר את השינה שלהם, להאריך תקופת הנקה ולגמול אותם בגיל מוקדם, היא גם פתחה בפני אפשרות לקריירה שאינה פוגעת בזמן שלי עם ילדיי ומאפשרת לי להתפרנס. אני ממליצה בחום לכל אחת לעשות את השינוי הזה!".

שי קלמנוביץ
"קורס הנחיית ההורים של לריסה גינת היה אחד הדברים הטובים שעשיתי בחיי עבור עצמי. הידע שקיבלתי השליך על כל כך הרבה רבדים ביומיום שלנו כמשפחה, קיבלתי כלים חדשים גם להתפרנס וגם להתמודד עם הבית האישי שלי. נחשפתי לידע חדש ומדהים שבאמת עובד ולדעתי זה ידע שחובה שיגיע לכל הורה. מעבר לכך, הכרתי בנות מדהימות, קיבלתי מהן פירגון אמיתי והבנתי עד כמה חשובה סביבה תומכת, הרגשתי שאני פורחת, מגלה את עצמי מחדש ומתקרבת למקום שאני רוצה להיות בו ולייעוד שלי בחיים. כבר בזמן הלימודים ובזכות כל הידע שקיבלתי מהקורס, התחברתי לקבוצת פייסבוק מוכרת מאוד וקיבלתי המון חשיפה, משם דברים התחילו להתפוצץ כמו מטאור, התחלתי לקבל פניות מכל מקום והצעות לכל מיני דברים, ממש כאילו היקום סימן לי "את עושה משהו נכון". היום זה העיסוק העיקרי שלי ואני נהנית מכל רגע וגם מצליחה להיות יותר זמן עם הילדים שלי, מה שלא הצלחתי לעשות בעבודה הקודמת שלי כסוכנת שיווק".


יערה ויסבורט חלפון
"סיימתי לפני מספר חודשים את קורס יועצות השינה ואני מרגישה שאני חייבת לכן הוכרת תודה גדולה מאוד. החיים שלי השתנו מהקצה אל הקצה (בלשון המעטה), אני מרגישה שהגעתי ליעוד שלי ואני כל כך מאושרת על ההסבה שעשיתי לתחום ייעוץ השינה ועל הצעד הזה שלקחתי ושבחרתי בכם. יש לי 3 ילדים בבית ואחד מהם בן חצי שנה, כל כלי וכל מידע הכי קטן שלמדתי יישמתי בבית והרגשִתי את השינוי בכל חוויות ההורות שלי ובאווירה בבית, זה קורס מדהים שנתן לי מעל ומעבר!

ההנאה והסיפוק הנובעים מכך שאני משנה חיים של משפחות ומכך שאני משפרת את חווית ההורות וההודעות המשמחות שאני מקבלת מהם על כמה שהתהליך עזר להם וכמה שזה העצים אותם זה פשוט יקר ערך, אז תודה מקרב לב על הזכות לעסוק במשהו שאני אוהבת, מעניין אותי, מספק אותי וגם מאפשר לי להתפרנס מזה בכבוד."

 

לריסה
  • סניף קורס אינטרנטי
  • סניף תל-אביב
  • סניף קורס היברידי: תל אביב ובזום
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!