תיכון תל אביב - סניף נתניה

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תיכון תל אביב
  • סניף נתניה

תיכון תל אביב - סניף נתניה

תיכון תל-אביב קיים משנת 1989 והוא עובד תחת פיקוח משרד החינוך. לתיכון למעלה מ- 100 אלף בוגרים עם אחוזי הצלחה גבוהים בבחינות הבגרות. צוות המורים בתיכון תל אביב הינו בעל נסיון רב והם מכינים את התלמידים לבגרות על פי המודל של בגרות חברתית, תוך ליווי התלמיד במהלך המחוייבות האישית והפעילות בקהילה, כאשר ההכנה לבחינות עצמן נעשית תוך מתן דגש על הכנה מנטלית בנוסף ללימוד החומר. בית הספר מציע בנוסף, מסגרת לימודים פרטנית המותאמת לתלמידים ומסייעת לכל תלמיד בתחומים בהם הוא מתקשה. לתיכון תל אביב יש כמעט 100% הצלחה בהכנה לבגרות, דבר אשר מאפשר לתלמידים להשתלב במוסדות להשכלה גבוהה.

בתיכון תל אביב פועלים מספר פרויקטים שמטרתם הינה שיפור חוויית הלמידה, וסיוע לתלמיד לממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בו. הלמידה עצמה נעשית בסביבת עתירת טכנולוגיה תוך ניצול היתרונות שמאפשר האינטרנט.  בין השאר, יכולים התלמידים למצוא באתר המכללה משאבי ידע אשר יסייעו להם בלימודים, לשתף תלמידים אחרים בידע או בשאלות, לתקשר עם המורים ולקבל מהם חומרים, מאמרים ותקצירים, כך שהאתר הופך למעשה לרשת חברתית שבה מורים ותלמידים מתקשרים בינם לבין עצמם, דבר אשר הופך את הלמידה לקלה ונוחה הרבה יותר.

הלימודים בתיכון תל אביב כוללים ליווי אישי של התלמיד תוך התאמת תכנית אישית לכל אחד ויצירת קבוצות למידה, וזאת במקביל לתכנית חברתית מגוונת עם דגש על הכנה לשירות משמעותי בצה"ל, מעורבות חברתית, ומיצוי הפוטנציאל האינטליגנטי של התלמיד .

 

תיכון תל אביב

תיכון תל אביב
  • סניף נתניה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!