אתר קורסים / Ask Pavel

Ask Pavel

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

logo
  • סניף רמת גן

Ask Pavel

AskPavel Academy הינה זרוע ההדרכה של קבוצת אנגורה מדיה, אחת מחברות קידום האתרים המובילות בישראל, המספקת שירותי קידום אתרים למותגים המובילים בארץ ובחו"ל (כגון תנובה, שטראוס, הדקה ה-90, דן אנד ברדסטריט, רשת אפריל,Dell) ומסייעת גם לעסקים קטנים ובינוניים. בראש הקבוצה עומד פבל ישראלסקי, שהקים בשנת 2007 בלוג מוביל בישראל לשיווק דיגיטלי, בו מבקרים מידי חודש כ- 30,000 גולשים ומתעדכנים תדירות במאמרים מקצועיים על כל מה שקורה וחדש בתחום.
הניסיון רב השנים בתחום מוכיח שפרקטיקה היא הדבר החשוב ביותר כשלומדים קידום אתרים – ולכן ניתן לדבר דגש מיוחד. השאיפה היא לגרום למשתתפי הקורס שלנו לקדם את האתר שלהם בעצמם ולהביא אותו לתוצאות, מיקומים ואפילו הכנסות עוד במהלך הקורס - באמצעות ליווי מרצים מובילים ותרגול פרקטי עם חונך אישי - אחד על אחד, על האתר האישי של כל משתתף. 
סגל המרצים נבחר בקפידה מהשורה הראשונה וכולם בעצמם מקדמי אתרים מובילים בתעשייה, מרצים העוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי ביום יום בשטח. הלימודים מתבצעים במיקום מרכזי קרוב לרכבת, בכיתות ממוזגות ומאובזרות, כל תלמיד מול מחשב, בדגש מיוחד על יחס אישי.
הקורס מתאים לכל מי שמתעניין בקידום אתרים ורוצה ללמוד פרקטית - תוך 3 חודשים בלבד, איך לקדם בעצמו את האתר שלו או של המעסיק שלו - ולהביא לתוצאות משמעותיות.
קורס קידום אתרים ברמת גן אתר קורסים
logo
  • סניף רמת גן
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!