אתר קורסים / אקדמיה לאימון

האקדמיה לאימון

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף תל-אביב
  • סניף רמת גן

האקדמיה לאימון

האקדמיה לאימון הוקמה כדי להביא את הקורס האיכותי ביותר, בצורה המונגשת ביותר כיום בעולם הכשרות המאמנים. את הקורס מעבירים יחד, שני מנחים: שמעון צ'אושו – מנטור, מאמן בכיר ומדריל מאמנים שמכשיר מאמנים במספר בתי ספר לאימון מזה 10 שנים. הדי קרן – מנטור, מאמן, מלווה אנשים להצלחות מזה 8 שנים.
קורס המאמנים בנוי משיטות הלקוחות מ-4 שיטות שונות של הדרכות והיחיד בארץ הכולל בנוסף, טכניקות מעולם ה-NLP. בכל מפגש ניתן לתרגל את הטכניקות הנלמדות, לעבוד איתן מיד ולא לחכות לתום הקורס. הקורס נותן דגש מיוחד בחלקו השני על איך מאמנים, ומעודד לקבל מתאמנים כבר במהלך הקורס – בתשלום.
מכיוון ששני המנחים מגיעים מעולם השיווק והמכירות, יינתן דגש גם על הקמת עסק כמאמן. הקורס מועבר בצורה מונגשת וכולל אתר מיוחד שבו ניתן לראות את כל המפגשים מצולמים, כולל התרגולים, כל ספר הקורס וכן כל המצגות, וכן דף מיוחד למשתתפי הקורס להעלאת שאלות, דילמות וסיפורי הצלה בין המפגשים.
הקורס ניתן בהנחה משמעותית מקורסים מקבילים לאימון בארץ, וזאת מכיוון שמייסדי האקדמיה חרתו על דגלם לאפשר לכל מי שרוצה להכניס לחייו את תכני עולם האימון, ושלא ייעצרו בשל המחסום הכספי. המסלול מעניק 3 בונוסים חינמיים במיוחד להקמת עסק ולהצליח להשתכר ממנו: קורס מכירות, פייסבוק ועמידה מול קהל.
האקדמיה לאימון
לוגו
  • סניף תל-אביב
  • סניף רמת גן
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!