אתר קורסים / אופק

מכללת אופק שוקי הון

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

logo
  • סניף קורס אינטרנטי
  • סניף פתח תקווה

מכללת אופק שוקי הון

מכללת אופק שוקי הון הוקמה במטרה להכשיר סוחרים להפוך את המסחר למקצוע ולפרנסתם העיקרית או ההכנסה שניה. בין אם הנך מגיע ללא רקע בשוק ההון ורוצה להתחיל, ובין אם הנך סוחר ותיק אשר לא מצליח לייצר רווחים לאורך זמן, מקומך אתנו.
הלימוד במכללה מעניק ליווי אישי וקבוצות לימוד קטנות בלבד, של עד 8 סטודנטים, מתוך הבנה כי על מנת להצליח לייצר רווחים בשוק ההון, צריך הסוחר המתחיל את התמיכה המתאימה מרגע היכרותו והאינטראקציה הראשונית עם שוק ההון ועד לרגע בו צבר מספיק ניסיון לבצע פעולות לבד. מעבר לכך, בסוף החלק הפרונטלי, ישנו חדר מסחר פעיל, בו נמצא אנאליסט המבצע עסקאות בזמן אמת יחד עם הסטודנטים.
מנכ"ל ומייסד המכללה, מר דמיאן סדקוביץ, הוא סוחר ותיק בשוק ההון בתחום החוזים העתידיים והמניות, אשר ייסד ופיתח את אסטרטגיות מסחר ייחודיות אשר זכו להצלחה רבה בארץ ובעולם. לאחר שהתפרנס ממסחר מעל ל- 8 שנים, הקים את המכללה על מנת לעזור לסוחרים בשוק ההון להצליח להרוויח, ולייצר הכנסה קבועה, תוך גידור מחושב אשר שומר על הרווחיות לאורך זמן.
מכללת אופק שוקי הון דוגלת ביחס אישי לכל סטודנט גם בסיום ההכשרה ונשארת בקשר עם הסטודנטים שלה מרגע סיום ההכשרה ללא הגבלת זמן. הצוות המסור ממשיכים ללוות, לתמוך, לענות על שאלות ולעמוד בקשר עם כל סוחר שעבר או עובר הכשרה. בנוסף, מתקיימים ועידות אינטרנטיות אונליין וכנסים לימודיים לסטודנטים שבהם מעשירים את הסוחרים בידע נוסף ובחידושים בשוק. סטודנט שלומד באופק שוקי הון הוא לא רק סטודנט, הוא חלק מאתנו ומההצלחה שלנו. השילוב של המקצועיות, היחס האישי והפלטפורמות אשר עוטפות את הסוחר המתחיל והותיק כאחד, מובילים אותו לייצר רווחים כבר בצעדיו הראשונים, והכי חשוב - לאורך זמן.
אופק פיננסים אתר קורסים עמוד הבית

logo
  • סניף קורס אינטרנטי
  • סניף פתח תקווה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!