Otb Education

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

otb-algo
  • סניף פתח תקווה

Otb Education

 הוקמה כמוסד לימודי "בוטיק" למסחר בשוק ההון, החומר הנלמד בשיעורים מתבסס על אסטרטגיות מסחר שנבחנו על נתונים היסטוריים במעבדת מחקר אלגוריתמי. הקורסים ייחודיים מתקיימים בקבוצות לימוד קטנות של עד 5 תלמידים, החומר מרתק ומקצועי תוך מתן דוגמאות חיות בזמן אמת מהשווקים הפיננסיים השונים. הקורסים מתקיימים במסגרת חברת האם Otb Algo אשר מנהלת קרן גידור בפורקס, היבטה מספק יתרון משמעותי ברמה המקצועיות בזכות הכרת זירות המסחר השונות שמולם אנו פועלים באופן שוטף.
הלימוד אינו מתבצע בכיתות לימוד רגילות אלא בעמדת מסחר מקצועית, תוך ליווי אישי וצמוד של אנליסטים שלנו בכדי לסייע בהפקת רווחים מקסימליים ממסחר בנכסים פיננסים בשוק ההון.
תלמד, תתמיד, תצליח - הבסיס למסחר רווחי הוא רכישת הידע, זהו מקצוע, ויש ללמוד אותו באופן מעמיק לפני שמסכנים את כספנו. מקורות הלימוד רבים מאוד בעולם האינטרנטי הגלובלי, ולכן צריך סיוע במיקוד המידע החשוב והרלוונטי. חשוב ואף קריטי לקבל את המידע באופן בלתי אמצעי מסוחר שחווה במשך שנים את המסחר והצליח להגיע להישגים. אנשים פועלים באופן תבניתי אשר בדרך כלל לא מאפשר להם להרוויח, ונדרש לכך גורם חיצוני אשר ישנה את התבנית ההתנהגותית הבסיסית שגורמת ליותר מ–90% מהעוסקים במסחר להפסיד סכומי כסף ניכרים, שנדרש שנות עבודה רבות בשביל להחזירם.
הידע הנרכש בתחום המסחר הוא רק שלב ראשון בדרך של הסוחר להצלחה, השלב הבא, שהרוב לא עוברים אותו, הוא שלב ההתמדה והסבלנות. מסחר נכון חיפוש קבוע אחר עסקה עם סיכוי גבוה לרווח; רוב האנשים חסרי סבלנות, לא מצליחים להתמיד בחיפוש, נכנסים לעסקאות לא נכונות, יוצאים מוקדם מדי מעסקאות נכונות מבלי לממש את הפוטנציאל הגלום בהן, מפסידים בדליים מרוויחים בכפיות. ההצלחה היא תוצאה של דרך נכונה, ממש כמו ריצת מרתון ארוכה שיש לעבור אותה במהירות הנכונה. מי שמתחיל לרוץ מהר מדי, יתקשה מאוד לסיים את המרוץ ולחוות את ההצלחה, כל אחד נדרש להכיר את יכולותיו, לפעול בקצב אופטימלי, ולאחר לימוד מעמיק של החומר המקצועי מהמקורות הנכונים להתמיד, להתמיד, וההצלחה תגיע.
אתר קורסים מכללת Otb Education
otb-algo
  • סניף פתח תקווה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!