אתר קורסים / מוד-און

MoodOn

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף פתח תקווה

MoodOn

MoodOn הוקם בשנת 2013 ומאז הפך להיות הבית החם של המאפרות ומעצבי השיער בישראל. בית הספר מכשיר מאפרות מקצועיות ומספק מגוון שירותים לאנשי המקצוע בתחום היופי ולקהל הרחב. כיתות הלימוד מעוצבות ומרווחות (כ-40 מטר סטודיו כל כיתה), פינות נוחות וכל הכלים הנדרשים להכשרה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.
בית הספר מקיים קורסים מקצועיים בתחום האיפור והשיער המיועדים לקהל הרחב ומאפשרים למשתתפים לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר. הקורסים מועברים באווירה חמה וביתית, ע"י צוות המרצים המוכרים ומובילים בארץ. כל תלמידה מקבלת מזוודת איפור עשירה בשווי 5500 ₪ עם מוצרים מחברות ממותגים מובילים. הקורסים בבית הספר מוכרים ע"י משרד התמ"ת ולפיקדון חיילים מושחררים. בית הספר מקיים מגוון השתלמויות מקצועיות המועברות ע"י מיטב המרצים בארץ. במקום נקודת מכירה למוצרי איפור וטיפוח שיער של מגוון המותגים המובילים בתחום וביניהם: Ofra, עדה לזוגרן, יוסי ביטון, אסתי לאודר, לוריאל, רבלון, אינגלוט, בועז שטיין, אנג'י, Talya. מאפרות הבית מעבירות סדנאות אישיות וקבוצתיות המיועדות לקהל הרחב – בהן לומדות המשתתפות את יסודות האיפור האישי.
אצלנו שירות זו לא רק מילה זו דרך חיים – השאיפה שלנו היא שכל לקוח ייצא מהסטודיו עם חיוך, לאחר שקיבל את השירות הטוב והמקצועי ביותר שהוא יכול לקבל.
לוגו
  • סניף פתח תקווה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!