שחר הנדסת בטיחות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

logo
  • סניף רמת אפעל

שחר הנדסת בטיחות

"שחר הנדסת בטיחות" הוקמה ע"י רועי כהן ופועלת בתחום הדרכות ופיקוח הבטיחות, חומרים מסוכנים, מערכות ניהול בטיחות ואיכות הסביבה, שירותי ממונה בטיחות למפעלים, יעוץ לטיפול בחומרים מסוכנים, הדרכות בטיחות ובטיחות אש, סקרי סיכונים למפעלים בשיטות שונות, הקמה והטמעת מערכות ניהול בטיחות ואיכות סביבה, וגם הערכות לחירום: תיק מפעל, תרגילי חירום והדרכות צוות חירום ותרגילי סימולציה.
אנו מבטיחים מקצועיות: עבודה עם מגוון רחב של מפעלים בתחומי תעשייה שונים, דבר היוצר הכרה רחבה יותר לתחומים רבים ולידע נרחב חשיפה למגוון רחב של פעילויות בתחום הבטיחות והכרת חוקים ותקנות, ניסיון מקצועי רחב בליווי חברות ומפעלים שונים בתחומי הבטיחות, חומרים מסוכנים ואיכות הסביבה. יצירתיות: התמחות במתן פיתרונות יצירתיים לעבודה ללא פגיעה בחוקי הבטיחות ואיכות הסביבה. אנו פועלים למציאת פתרון התואם את צרכי הלקוח מחד ואת דרישות החוק מאידך.
אמינות, שקיפות וגילוי נאות. כל תהליך הליווי של הפרויקטים מבוסס על מערכת יחסים הדוקה עם הלקוח ובמהלכה מתקיימים  דיווחים שוטפים ושיתוף מתמיד של הלקוח. שירות: ראש מעינינו הוא השירות ללקוח והבטחה לאיכות, זמינות וקשב לצרכיו.
שחר הנדסת בטיחות אתר קורסים עמוד הבית

logo
  • סניף רמת אפעל
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!