אתר קורסים / שטראוס

קמפוס שטראוס

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף ירושלים

קמפוס שטראוס

קמפוס שטראוס – מרכז חרדי ללימודי אקדמיה בשיתוף מכון לומדה ומכללת הדסה. כחלק מעבודת השטח לקראת לימודיך העתידיים בודאי מענין אותך לדעת מהי הרוח הנושבת בקמפוס, מהו הדלק המניע אותו, ובודאי חשוב לך גם להכיר את מי ומה שעומד מאחוריו, למשש, להריח ולהרגיש את הווית הקמפוס – היא נשמת היהדות החרדית האותנטית לדורותיה. אנו מתגאים בהיכלי הישיבות והכוללים המלאים בבני תורה שאין להם בעולמם אלא ד’ אמות של תורה ויראה והם זכות קיומינו. אנו רואים בלימוד התורה ערך עליון ונשגב, ואת ההכשרה המקצועית כלימודים בדיעבד, כדי לאפשר פרנסה למשפחות בני התורה. אנו נמליץ לך בחום להשאר בעולמה של תורה. זהו העתיד שלנו. אנו פה בשביל אלו שנאלצים לצאת להתפרנס, ומאפשרים להם לעשות זאת על טהרת הקדש.
ברוח הזו הקמנו את קמפוס שטראוס, ולכן חברנו למכללת הדסה אשר בה מצאנו שותפים נאמנים לקווי היסוד שהנחו אותנו: בקרה מלאה של  התכנים, רגישות לערכים אליהם אנו מחנכים, ורמה מקצועית מהגבוהות ביותר בארץ. נאמנים למטרתינו אנו מציעים מגוון מסלולי לימוד לנשים אשר מכנה אחד משותף להם – בעזרת המקצועות הללו תוכלנה נשים לפרנס בתים של תורה ברווח, בכבוד ובתנאים שיאפשרו להן לגדל את ילדיהן בשובה ונחת. יחד עם זאת הקמפוס פותח דלת גם לגברים שטרדות החיים אילצו אותם לצאת מהיכלי תורה ולהתעסק בצרכי שעה, ללמוד מקצוע. כאן מאפשרים להם לעשות זאת באוירה החרדית לה הם רגילים והעיקר בזמנים מותאמים שיאפשרו להם לנצל עוד כמה שנים ללימוד תורה לפני שיצאו לשוק העבודה עם תואר ראשון ממכללת הדסה.
‘קמפוס שטראוס’ הוא חממה חרדית ללימודי אקדמיה, חממה השומרת על ‘טמפרטורה’ נעימה, מבוקרת, על יחס אישי ומטפח לכל גידול, ועל יבול איכותי.
אם גם לך חשובה הפרנסה אך יותר ממנה – צורת היהודי שבך, אם גם אצלך המטרה לא מקדשת את כל האמצעים, אנו היום אנשי בשורה בשבילך – ניתן לעשות זאת כאן אצלנו.
קמפוס שטראוס אתר קורסים
לוגו
  • סניף ירושלים
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!