אתר קורסים / יוסי ביטון - איפור מקצועי

יוסי ביטון ביה"ס לאיפור מקצועי

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

יוסי ביטון ביה"ס לאיפור מקצועי
  • סניף חיפה
  • סניף כרמיאל
  • סניף תל-אביב

יוסי ביטון ביה"ס לאיפור מקצועי

בית הספר לאיפור של יוסי ביטון הוקם בשנת 2004 ומציע לתלמידיו מגוון קורסים בתחום האיפור המקצועי כגון, איפור אופנה, איפור כלות, איפור לטלוויזיה ואיפור אישי המותאם לחיי היומיום. זאת, נוסף להשתלמויות ייחודיות עבור מאפרים עוסקים בתחום וסדנאות איפור אישי לאלו השקולים לעסוק בתחום באופן מקצועי.

מטרת בית הספר לאיפור של יוסי ביטון היא להעניק לסטודנטים חוויית למידה מעשירה ומהנה. הדבר בא לידי ביטוי בשלוש דרכים עיקריות. ראשית, מיקום בית הספר בחוצות המפרץ - איזור המהווה ציר מרכזי וראשי בחיפה - המאפשר נגישות לתחבורה ציבורית והגעה נוחה למתחם בית הספר עבור התלמידים, אורחי בית הספר וקהל הלקוחות
. שנית, השיעורים נלמדים בכיתות קטנות המאפשרות לימוד אינטימי ואישי עבור כל אחד מן התלמידים. שלישית, עמדות האיפור המוצבות בלובי בית הספר המאפשרות לתלמידים להגיע בכל שעה משעות היום על מנת לתרגל ולחזק את שיטות האיפור הנלמדות לאורך הקורס. 

במתחם בית הספר  תוכלו למצוא את חנות איפור של ליין המוצרים הייחודים של חברת יוסי ביטון B Cosmic  הכוללת מיטב מוצרי האיפור מקצועיים, אשר יותאמו על ידי הצוות המיומן והמנוסה באופן אישי לכל לקוחה. בסיומו של קורס האיפור מוענקות לסטודנטים 2 תעודות, דיפלומה בינלאומית ותעודה מקצועית של משרד התמ"ת.


 
יוסי ביטון ביה"ס לאיפור מקצועי
  • סניף חיפה
  • סניף כרמיאל
  • סניף תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!