אתר קורסים / מכון אבני

מכון אבני לאמנות ועיצוב ת"א

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

חחח
  • סניף תל-אביב

מכון אבני לאמנות ועיצוב ת"א

מכון אבני לאמנות ועיצוב תל-אביב ידוע בשל שורה ארוכה ומפוארת של אמנים ישראלים אשר עברו בשעריו, הן כסטודנטים והן כמרצים. המכון ממשיך כיום מסורת רבת שנים של הוראת האמנויות הגבוהות והעיצוב, תוך התחדשות תמידית והתפתחות אמנותית עכשווית, בו מלמדים מטובי האמנים והמעצבים בארץ ובמסגרתו נמצאים אמנים וותיקים וצעירים זה לצד זה. במקביל שומר המכון על מעמדו כמוביל בתחומי העיצוב.

מכון אבני מוביל בשנים האחרונות מהפיכה בהתנהלותו ובשיטות הלימוד שבו, אשר במוקדה נמצא הסטודנט לאמנות ולעיצוב. המכון דוגל בנתינת הכלים האמנותיים והעיצוביים הטובים ביותר לסטודנטים ומעודד את התפתחותם האישית, תוך שימת דגש על החדש, הניסיוני והנועז זאת, לצד הכרת המסורת האמנותית והעיצובית. באבני מאמינים כי תהליך הלימוד הנכון והאיכותי ביותר הינו זה, בו הסטודנט והמנחה, המקיימים ביניהם מפגשים ברמות שונות, הם היוצרים את מסגרת הלימוד. מפגשים אלו הינם הדדיים ועל הסטודנט מוטלת אחריות להתפתחותו האישית אשר אינה פחותה כלל מאחריותו של המורה. לפיכך מעניק המכון חופש פעולה מלא לסטודנטים, באופן הדרגתי, עד למצב בו אחריותם על היצירה היא אחריות אמנותית ועיצובית מלאה.

החל משנת 2000, משתף מכון אבני פעולה עם האוניברסיטה הפתוחה בכדי לאפשר לסטודנטים לקבל תואר אקדמי של האוניברסיטה הפתוחה. הענקת תואר זה הנה פן אחד מההתפתחות החדשה בה צועד המכון, תהליך הכרוך בשינויים מרחיקי לכת. לשם כך, מקיים המכון תכנית לימודים איכותית ומיוחדת במינה, חשיבותה אינה רק בתוצאה שבעתיד, בתואר האקדמי, עיקרה הוא בשיטת ההוראה המיוחדת המשלבת תכנית בסיס למדעי האמנויות והעיצוב לכלל הסטודנטים במכון, תוך שאיפה לרמה מקצועית גבוהה בשנים ג' ו-ד'.

בנוסף משלב המכון בשלוש ממחלקותיו: עיצוב תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי ועיצוב תקשורת אינטראקטיבית, מסלול לימודים לתעודת הנדסאי מטעם מה"ט (המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית במשרד התעשייה המסחר והתעסוקה). צעד זה הנו חלק מן המגמה במכון אשר שמה דגש על הכשרה רחבה ומגוונת לסטודנטים.


מכון אבני לאמנות ועיצוב אתר קורסים

 

חחח
  • סניף תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!