אתר קורסים / איציק צורי

איציק צורי - קומפלקס לימודים למקצועות היופי

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף עכו

איציק צורי - קומפלקס לימודים למקצועות היופי

היפה בתחום מקצועות טיפוח היופי הוא האפשרות שניתנת לכל אחד ואחת להפוך לבעלת עצמאות כלכלית. אנחנו מזמינים אותך לרכוש בזריזות (ובכיף!) מקצוע מעניין, מהנה ויצירתי שילווה אותך לאורך שנים, יתן לך חופש לעסוק בו מהבית או לפתוח מכון עצמאי, לעבוד עם מי שאת רוצה, לעשות את מה שאת אוהבת, בשעות הנוחות לך וללא תלות באף אחד. בואי לא רק ללמוד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, אלא גם לדעת איך לעשות מזה עסק מצליח. כחלק מהלימודים נדריך אותך באמצעות אימון עסקי איך להפוך מעגל קטן של חברות שמאמינות בך ובכשרונך, לקהל לקוחות נאמן ופורח שמתרחב כל הזמן.

 

את קומפלקס הלימודים למקצועות היופי הקים איציק צורי, בעל ניסיון עשיר של מעל 10 שנים בניהול מכללות במקצועות היופי, בוגר הפקות אופנה וטלויזיה, אשר נמנה על מרצי האיפור המובילים בארץ. מטרת המכללה איננה רק להקנות את מקצועות היופי באיכות ללא פשרות, אלא לקיים בית מקצועי לכל העוסקות בתחום, גם הרבה לאחר סיום הלימודים. לשם כך אנו שומרים על קשר רציף עם הבוגרות, וממשיכים לתמוך, לעדכן בימי עיון, השתלמויות וסיוע מקצועי משלים גם הרבה אחרי ההכשרה.

 

לצד איציק צורי ניצבים מיטב המרצים בארץ, אשר מביאים עמם טכניקות יחודיות ושיטות לימוד חדשניות. כולם מעודכנים בחידושים החמים מעולם היופי, בוגרי השתלמויות והרחבות מקצועיות טרנדיות. אנו מבטיחים להעמיד לרשות הסטודנטיות שלנו את אנשי המקצוע המנוסים והמעודכנים ביותר. בעינינו, מי שבוחר לעסוק בהדרכה הוא אדם שמאמין בבני אדם, ביכולת שלהם לחולל שינוי, לעצב מציאות ולצעוד בדרכים חדשות ומרגשות. הלימודים נערכים בכיתות קטנות, בעזרת ציוד חדיש, ועם יחס אישי ביותר עד לרמות הכי גבוהות, כדי שאתן, התלמידות, תגיעו למקצוענות ובטחון עצמי, ותדעו להקים את העסקים המצליחים ביותר. כל זאת תוך חווית לימודים מספקת ומהנה. הלימודים נערכים באישור ובהסמכת משרד הכלכלה. עוד במהלך הקורסים תתאמנו על מטופלים בשטח, מהקומפלקס, או חברות שתרצו להביא איתכן.

 

הקומפלקס ממוקם בקניון עכו באזור מרכזי ונוח, ללא בעיית חניה, ונגיש בכל תחבורה ציבורית - רכבות, אוטובוסים ומוניות. במשך כל היום פועלת בו גם חנות למוצרי איפור, טיפוח הפנים, הגוף והשיער במחירים מיוחדים לתלמידות ולבוגרות. אז מה שנשאר זה רק לעשות את הבחירה הנכונה ללמוד במקום הנכון, על כך אנחנו מברכים אותך, ומאחלים לימודים מהנים ומיצוי עצמי גבוה.
לימודים למקצועות היופי

תמונה באתר קורסים
  • סניף עכו
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!