אתר קורסים / מטי רישון

מט"י ראשון לציון

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף ראשון לציון

מט"י ראשון לציון

מט"י ראשון לציון, המרכז לטיפוח יזמות, הוקם בשנת 1993 כעמותה ללא כוונות רווח במטרה לסייע ליזמים ולבעלי עסקים מאזור ראשון לציון והסביבה, להוביל את העסק שלהם להצלחה. צוות מט"י ראשון לציון בהנחיית חברי ההנהלה מלווה ומסייע , מאז הקמתו, לאלפי יזמים ובעלי עסקים קטנים במגוון אמצעים: ייעוץ עסקי אישי, תכנית עסקית לבחינת הרעיון העסקי - בדיקת סבירות וכדאיות כלכלית, סיוע בהשגת מימון לעסק וקבלת הלוואות מקרנות מימון מתאימות, ליווי עסקי של היזם ע"י חונכים עסקיים מקצועיים, ביצוע מגוון קורסים וסדנאות בנושאי הקמת עסק, ושיווק ומכירות, יבוא - יצוא וסחר בין לאומי, שיווק באינטרנט, הקמת עסק בתחום המזון, ניהול פיננסי.

 

היזמות אצלך בנשמה? יש לך רעיון שיווקי? עסק בהקמה? רוצה להרחיב את העסק? למט"י יש מה להציע לך. אל מט"י ראשון לציון מגיעים יזמים – בתחילת הדרך בעלי או חסרי רעיון עסקי המרגישים שהעולם העסקי בוער בנפשם. כמו גם בעלי עסקים, אשר מעוניינים לשפר ולייעל את פעילותם העסקית ולהגדיל את הריווחיות. רוב לקוחותינו מגיעים מאזור השפלה והמרכז ראשון לציון, נס ציונה, רחובות, מזכרת בתיה, לוד, רמלה, שוהם, ומועצות אזוריות שורק וגזר, וכן עולים חדשים ותושבים חוזרים עוד כשהם בחו"ל.

למעלה ממחצית מהעסקים שקמים בישראל אינם שורדים את השנה הראשונה. אנחנו סייע לך להיות בצד החיובי של הסטטיסטיקה. צוות המנחים כאן בשבילך. נבחן עבורך את כדאיות הרעיון העסקי, נסייע לך בגיוס מימון להקמת העסק או הרחבתו ונציע לך חונכות עסקית מקיפה החל משלב רעיון היזמות ועד לשלב ייעול והרחבת העסק.

בין אם תבחר בייעוץ עסקי, בליווי עסקי צמוד, בקורסים וסדנאות או בבניית תוכנית עסקית, המומחים שלנו ילוו וידריכו אותך באופן אישי ויפתחו בפניך עולם שלם של ידע ומידע עסקי, הכולל קורסים וסדנאות הדרכה בכל הקשור לניהול העסק. היועצים העסקיים שלנו והמרצים בקורסים הינם מובילים בתחומם בעלי תארים אקדמאיים מתאימים ובעיקר בעלי ניסיון רב. מרגע שפנית למט"י ראשון לציון , נציגנו יקבעו עבורך פגישה עם יועץ אישי. אשר יעמוד לשירותך ויסייע לך להגשים את תוכניותיך.

תמונה באתר קורסים
  • סניף ראשון לציון
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!