אתר קורסים / מד סקול

מד סקול

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן

מד סקול

MAD School College - Media, Advertising, Digital. מדסקול רב תחומי – המכללה ללימודי מקצועות השיווק, מסחר מקוון ופיתוח עסקי. שיתוף פעולה ייחודי עם מכללת רופין בקורס להכשרת מנהלי שיווק באינטרנט ובמדיה החברתית בפיקוח אקדמי של מכללת רופין. המכללה מאפשרת קבלת תעודה מוכרת על ידי בית הספר להנדסאים רופין ומאפשרת המשך לימודים במסלול תקשורת אינטראקטיבית, לימודי עיצוב, צילום, הפקות, עריכה גרפית, איור, כתיבת תוכן ועוד. המכללה עובדת בשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים מובילים בארץ אשר בחרו בה ובמנהליה להעביר הכשרה מלאה למקצועות השיווק, מדיה חברתית ומסחר מקוון.

צוות המרצים שלנו נבחר בקפידה, ומאפשר לתת לכם את ההכשרה המקצועית ביותר לתחום הלימוד. בתהליך בחירת המרצה אין פשרות, ולכן אנו מעבירים משובים במהלך כל קורס הכשרה על מנת לבדוק את שביעות הרצון שלכם מהמרצה ומהתוכן הנלמד. אנו שמחים לציין שצוות המרצים שלנו המעביר את סדרת ההכשרות מוסמך ומהווה חוד החנית בעולם השיווק. כל מרצה פועל בעסק עצמאי במהלך היום ומנהל עסק פעיל בעולם השיווק הדיגיטלי.

תרגול, תרגול, תרגול – אתם אף פעם לא לבד. מודל הלימודים האמריקאי שאומץ על ידינו מאמין כי כל תלמיד עם הדחיפה והידע בצורה הנכונה יכול להגיע להישגים. אתם לא מכירים את התחום? יש לנו מסלול הכשרה עבורכם על מנת להכיר לכם בקצב שלכם את עולם השיווק. יש לכם שאלה מעבר לזמני הקורס? הצטרפו לפורטל הסגור לתלמידים בו המרצים ואנחנו נהיה שם על מנת לתת פיתרון. מבקשים פגישות אחד על אחד? אתם מוזמנים לקבוע זמן והצוות יפגש אתכם אחד על אחד ויעבור על החומר הנלמד.

סיימתם את הלימודים – מה הלאה? אתם חלק מהמשפחה, ולכן אנו תמיד נהיה שם עבורכם. אנו מאפשרים לכם להגיע למפגשי ריענון וחיזוק בכל נושא של קורס אותו עברתם, ללא עלות נוספת. אנו מקיימים ערבי עיון בתשלום לחברים חדשים וללא עלות לתלמידים שעברו קורס אצלנו.
לשכירים שביניכם, מחלקת ההשמה שבנינו מאמצת אתכם ותלווה אתכם בהליך מציאת עבודה. השירותים העומדים לרשותכם: ניסוח וארגון קורות חיים, התנהלות וסימולציית ראיון עבודה, איתור מקומות עבודה פוטנציאלים על ידי מנהל השמה, פרסום בקבוצות מד סקול ובעמוד העסקי – מדור מחפשי עבודה.

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת גן
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!