אתר קורסים / אלון גל

אלון גל

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

קורס
  • סניף רמת גן
  • סניף חיפה
  • סניף קורס אינטרנטי

אלון גל

תות תקשורת ותוצאות –  ארגון גדול ומוביל בארץ המתמחה באימון, בניהולו של אלון גל. שיטה מנצחת ומוצלחת אשר הוכיחה את עצמה באלפי חברות ארגונים עסקים ואנשים פרטיים, שיטה שנבחרה להיות חלק מתהליך הכשרת מנהלים בחברות מובילות. תות מנהלת פרויקטים אימוניים רחבים בארץ ובעולם, עבור חברות כמו גוגל, בנק פועלים, קבוצת אריסון, חברות קמעונאיות מובילות כמו רגבה מטבחים, ורדינון ועוד מאות רבות בכל שנה. בכל פרוייקט כזה משולבים המאמנים הזכיינים של תות הלכה למעשה בניהול תהליכי אימון.
גישת האימון בתות מבוססת על ההכרה שעל מנת לפרוץ דרך וליצור תוצאות משמעותיות שישמרו לאורך זמן, יש ללוות ולאמן את המשתתף לפעול מעבר להרגלים הקיימים הבולמים את תוצאותיו, דרך עימות, הוקרה והטמעת הכלים הנרכשים. מטרת התהליך היא העלאת המצויינות וההישגיות, הן במימד הערכי והן במימד הפיזי.
תהליכי האימון מתמקדים בשלושה מרחבים עיקריים: אימון אישי: מוכוון לקידום היכולת והכישורים שלך כאדם, לשבירת החומות וזינוק מעל המכשולים שעוצרים אותך בדרך לקידום ולהצלחה, אימון משפחתי-כלכלי: מוכוון לסייע למשפחה לצאת משגרת המינוס והאוברדראפט, שמלמד אתכם להפסיק לבזבז ולהתחיל לחסוך למען עתידכם ועתיד ילדיכם, בדרך לשלווה והרמוניה זוגית ומשפחתית. אימון וייעוץ עסקי: מוכוון למיקוד העסק במוצרים ובשירותים שלו, ולמימוש הפוטנציאל הכלכלי. בעשור האחרון העברנו אלפי תהליכי אימון אישי ועסקי בארץ ובעולם ובמקביל מאות הכשרות מאמנים. המאמנים והיועצים הזכיינים העסקיים מלמדים מנהלים להתייעל, להגדיל מכירות, להקטין הוצאות – ולהגדיל את הרווח וההצלחה של החברה. כיום מייצגת תות מעל 150 מאמנים זכיינים: אישיים, עסקיים ומשפחתיים שעברו את ההכשרה המתקדמת, וזכו להצטרף אלינו, להשפיע ולשפר את חייהם של אנשים, וליהנות מכל רגע בדרך.

קורס
  • סניף רמת גן
  • סניף חיפה
  • סניף קורס אינטרנטי
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!