אתר קורסים / אימג'

אימג' - המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית לנשים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף ירושלים

אימג' - המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית לנשים

אימג'- ביה"ס הגבוה והמוביל למקצועות העיצוב הגרפי והאיור לנשים דתיות-תורניות וחרדיות, ממנו יוצאות הבוגרות אחרי שנתיים לימודים, עם תיק עבודות המוכיח ידע ויכולות של מעצבת גרפית מקצועית בעלת ותק של 5 שנות עבודה. המשמעות: מציאת עבודה בקלות יחסית ואחוזי השמה בעבודה מהגבוהים בארץ.

בניהולה של גב' נעמי סובול, מרצה בכירה לעיצוב גרפי, רעיונאות וטיפוגרפיה, מכללת אימג' פועלת מאז 2006 במטרה לתת לתלמידותיה הכשרה גבוהה ומקצועית, תוך כדי שמירה על עקרונות ההלכה ושמירת סביבת לימודים הולמת.

למכללה מאות בוגרות מרוצות ולא בכדי- בוגרות אימג' הן סיפור של הצלחה, עם אחוזי השמה בעבודה מהגבוהים בארץ. העובדה שהמכללה שמה לה למטרה להגיע למקצוענות וחדשנות מהגבוהות בישראל, והוסיפה לתוכניות הלימודים תחומים בלעדיים ויחודיים שעד היום נלמדו רק תוך כדי עבודה אצל המעסיקים הגדולים- משתקפת היטב בתיק העבודות המקצועי של בוגרות המסלולים השונים, המעניק להן העדפה ברורה אצל המעסיקים.

אווירת הלימודים במכללה דינמית, מגובשת ומפרגנת, מה שיוצר חממה לימודית נפלאה. הקידום האישי של התלמידות נמצא בראש סדר העדיפויות. כל תלמידה זוכה ליחס אישי ולווי מקצועי לאורך הלימודים.

תוכניות הלימודים מועברות על ידי אנשי מקצוע מובילים ומומחים בתחומם, בעלי נסיון רב בהדרכה ובהטמעת ידע מתקדם, תוכנות, מהלכי חשיבה קריאייטיביים ותהליכי עבודה נכונים. מרצים אלה, מביאים איתם את כל החידושים והמקצועיות הדרושים לך כדי להצליח בתחום אותו תלמדי ולהשתלב בהצלחה בעבודה טובה בע"ה.
דף בית אתר קורסים מכללה לעיצוב ותקשורת חזותית לנשים

לוגו
  • סניף ירושלים
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!