אתר קורסים / בריז -המכללה למקצועות היופי

בריז - המכללה למקצועות היופי

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף חדרה
  • סניף נתניה

בריז - המכללה למקצועות היופי

בריז- המכללה למקצועות היופי נוסדה בשנת 1996, המכללה הוקמה לשם הכשרת נשים וגברים לעבודה בתחום מקצועות היופי, הטיפוח והאסתטיקה. המכללה מביאה עמה את כל הרקע והמידע הנדרש לשם תחילת העבודה ובנוסף היא משמשת כקפיצת מדרגה לאלו שמעוניינים להיכנס לתחום ולרכוש מקצוע עסקי ורווחי.

במכללה נלמדים ממגוון מקצועות היופי בליווי תעודת הסמכה מקצועית לתלמידיה מטעמה ומחברות בינלאומיות. שיטות הלימוד במכללה הן מהמתקדמות ביותר הכוללות גם שימוש בציוד החדיש ומתקדם וגם שימוש בידע הנדרש והנרחב, על מנת שלאחר סיום הלימודים התלמיד יוכל להשתלב בתחום היופי ולהקים עסק מצליח. 

הלימודים נערכים בכיתות לימוד מרווחות ומוארות, הכוללות את כל הציוד הנדרש לטובת הנוחות המרבית. המכללה מספקת את מיטב הניסיון שנרכש וגם את מיטב המורים והמדריכים המקצועיים ביותר וביניהם קוסמטיקאיות, מעצבי שיער, רופאים ותזונאים בעלי ותק וניסיון רב. בכך מעניקה המכללה לתלמידיה את כל הידע המקצועי והמורחב.

המכללה ממשיכה לספק שירותים נוספים לתלמידיה גם לאחר סיום הלימודים ע"י מתן ייעוץ, השתלמויות וכנסים מחברות שונות, יעוץ בהקמת עסקים, ובנוסף היא גם משמשת כמרכז שיווק למספרות ולקוסמטיקאיות. ובכך ממשיכה לשמור על הקשר החם עם תלמידיה.
בריז - המכללה למקצועות היופי
 

תמונה באתר קורסים
  • סניף חדרה
  • סניף נתניה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!