אתר קורסים / מכללת דניאלה מלאך - פילאטיס

מכללת דניאלה מלאך - פילאטיס

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל אביב צפון

מכללת דניאלה מלאך - פילאטיס

הסטודיו של דניאלה מלאך לפילאטיס מכשירים בתל אביב, הינו נציגות בלעדית ומרכז הכשרה בינלאומי של "סטוט פילאטיס" בישראל. "סטוט פילאטיס" הינו הארגון הגדול בעולם, המכשיר מדריכי פילאטיס בשיטה המתקדמת והמוכרת ביותר בקרב הגופים המאפשרים תוכניות הכשרה בתחום ומפקחים עליהן.

המרכז של דניאלה מלאך מהווה מוקד משיכה למדריכים, מטפלים ופיזיותרפיסטים מכל העולם. ניסיונה רב השנים של דניאלה בתחום, בארץ ובחו"ל והעידכונים החדשים שהיא מביאה מלימודיה עם המובילים הבינלאומיים בתחום, מזינים את הסטודנטים במידע עדכני, המעשיר אותם ואת לקוחותיהם. המדריכים בקורסים מציגים את הרמה המקצועית הגבוהה ביותר, כשלכל שאלה יש מענה. אל המרכז מגיעים אלו המחפשים את התשובות, על מנת להבין פילטיס לעומק.

כסטודנטים של ™STOTT PILATES תלמדו הרבה מעבר ל"רפרטואר" או ל"כוריאוגרפיה"- תרכשו ידע, מיומנות וביטחון שיאפשרו לכם לפתח תוכניות יעילות עבור קהל מגוון של לקוחות: מאנשים המגיעים לאחר שיקום מפציעות ועד לספורטאים מקצועיים. ההכשרה שלנו ותהליך ההסמכה תוכננו בהתאם לרמת ההתנסות שלכם ובהתחשב בצורכיכם ובמטרותיכם. בקורסים תלמדו באופן מפורט את ההיגיון העומד מאחורי כל תרגיל ורוטינה, ובהמשך תיישמו את הידע דרך שעות של צפייה, התנסות והתמחות, בליווי מדריך תומך ומסייע.

הקורסים מתקיימים בקבוצות קטנות (עד 12 משתתפים), כאשר הדגש הוא על יחס אישי ועל התנסות מעשית. באפשרותכם להשתתף שוב ושוב באותו קורס בכל המרכזים בעולם.

בדרך זו, מאפשר ™STOTT PILATES למדריכיו להעמיק את הידע שלהם ולהפנימו, כאשר המטרה העיקרית היא ליצור מערך של מדריכים מקצועיים, המפיצים את השיטה בנאמנות ומשרתים את הלקוחות ביעילות מקסימלית.

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל אביב צפון
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!