אתר קורסים / רימון

רימון - בית ספר למוסיקה

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת השרון

רימון - בית ספר למוסיקה

חזון רימון הוא להוות את הגוף המקצועי האיכותי והערכי המוביל בתחום הוראת המוסיקה ופעילויות המוסיקה בישראל על פי סטנדרטים של חדשנות, מקוריות ויצירתיות. ברימון התלמיד הוא במרכז, והשאיפה היא להקנות לו את החינוך המוסיקלי המיטבי, ערכים, ואת ארגז הכלים להעצמת יכולותיו להצלחה מקצועית, אקדמית ואישית, במהלך לימודיו ובעתיד, בישראל ובזירה הבינלאומית.
בית הספר נוסד בשנת 1985 והשנה חוגג 30 להקמתו. מחלום של מעטים, הפך רימון למוסד המוביל בארץ בלימודי מוסיקה: 500 סטודנטים, 80 מורים, ממיטב המוסיקאים, 5000 בוגרים בישראל: נגנים, מלחינים, מבצעים ומפיקים בעמדות מפתח בתעשיית המוסיקה והבידור. בית הספר שם דגש רב על המקצועות המעשיים ועל לימוד פרטני ונגינה בקבוצות (כ-40 אנסמבלים).
רימון תורם, מעורב ופעיל בקהילה כחלק מנתינה ערכית-חברתית. רימון מציע 3 שנים לתעודת בוגר ומסלולים לתואר אקדמי גם בארץ וגם בחו"ל. תלמידי רימון ובוגריו זוכים בתחרויות ארציות ובינלאומיות, ובמלגות לימודים. למדו ברימון: אחינועם ניני, אביב גפן, מירי מסיקה, קרן פלס, בן ארצי, איה כורם, אפרת גוש, אוהד חיטמן, ערן צור, דניאל סולומון, דין דין אביב, עילי בוטנר, סיוון טלמור ועוד.
תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת השרון
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!