אתר קורסים / קרני צור- אסטרולוגיה

קרני צור - אסטרולוגיה הוליסטית

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף קורס אינטרנטי

קרני צור - אסטרולוגיה הוליסטית

שמי קרני צור ואני עוסקת בתחום האסטרולוגיה מזה כ 10 שנים. כתבת מדור האסטרולוגיה בעיתון "ברוח גלילית" ובאתרים מובילים. אני מייעצת על פי המפה האסטרולוגית בנושאים כמו זוגיות, הכוונה מקצועית ולימודים, קשרי הורה-ילד ועוד, ומנחה למודעות עצמית בעזרת האסטרולוגיה והנומרולוגיה ובעת הצורך נעזרת גם בקלפי הטארוט ובראיה על-חושית (הילות ועוד). פגישת היעוץ האסטרולוגי נחוות לרב כפריצת דרך מלאה בתובנות, הבנות והכוונה להמשך תהליך ההתפתחות.
לאחרונה פיתחתי את שיטת האסטרולוגיה ההוליסטית המשתמשת בטביעת-האצבע היחודית שלנו, היא המפה האסטרולוגית, להוות האמצעי המנחה אותנו לשינוי, להרמוניה ולפריצה המתאימים לנו באופן יחודי. האסטרולוגיה ההוליסטית היא כלי נהדר לאבחון, יעוץ ומאפשרת תהליך של ריפוי עמוק.

אני מנחת סדנאות מוסמכת ומשתמשת בכלי ההנחיה ליעוץ האישי כמו גם להעברת סדנאות רבות ומגוונות בתחומי ההתפתחות האישית. אני מרצה מנוסה וכריזמטית בפני קהלים קטנים וגדולים.

מזה שנים אני מלמדת קורסים באסטרולוגיה, טארוט, נומרולוגיה ואת תורת הצבעים וכן לימודים מתקדמים בתחום האסטרולוגיה ההוליסטית. הלימודים מועברים בצורה חוויתית ומעשירה, המהווה גם מסע ריפוי והתפתחות ללומד.
קרני צור - אסטרולוגיה הוליסטית

תמונה באתר קורסים
  • סניף קורס אינטרנטי
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!