אתר קורסים / מכללת אין ליין

מכללת אין ליין

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

נננ
  • סניף פתח תקווה
  • סניף קורס אינטרנטי

מכללת אין ליין

מכללת אין-ליין ללימודי קורסים והכשרה מקצועית, הוקמה לפני למעלה מ-20 שנים, כדי לתת מענה מקצועי למעוניינים ללמוד מקצוע ולעבור הכשרה מקצועית במטרה לשדרג את מעמדם המקצועי של התלמידים עם סיום הלימודים. עם הצלחת הקורסים, ההכשרות וההשתלמויות שפיתחנו והעברנו, התחלנו להפעיל מסלולי לימוד נוספים להסבה מקצועית למעוניינים לשנות מקצוע ולאקדמאים המעוניינים לעבור השתלמויות משלימות.

כיום, מכללת אין-ליין הפכה להיות חוד החנית של המכללות המקצועיות בישראל, לאלו המעוניינים ללמוד מקצוע בתחומים מגוונים.הנהלת המכללה והצוות האקדמי מאמינים כי איכות הקורסים, הציוד החדיש ורמת המורים והשיעורים תוכל להביא לכל אחד מכם ערך מוסף. לכן איננו מתפשרים בציוד טכנולוגי, במחשבים, באמצעי ואביזרי הוראה ואיננו מתפשרים על צוות המורים והמרצים האיכותי, כל הקורסים במכללת אין-ליין נלמדים בכיתות לימוד ממוחשבות ומאובזרות במיטב הטכנולוגיה החדשנית והעדכנית ביותר.

הקורסים המקצועיים במכללת אין-ליין פונים לחסרי מקצוע ולקהל הרחב המעוניינים ללמוד מקצוע חדש ולשדרג את מעמדם. סיסמת המכללה " 6 חודשים ויש לך מקצוע" רצה אתנו קדימה כבר 20 שנה ומלווה את כל הקורסים וההכשרות המקצועיות. הרעיון אפשר לנו לפתח ולהעביר סידרת קורסים טכנולוגיים שאורכם 6 חודשי לימוד, במסגרתם יכולים תלמידי המכללה לסיים בהצלחה את הקורס תוך 6 חודשי לימוד בשעות הבוקר או הערב ולאחר מכן כל תלמיד יכול להשתלב במעגל העבודה.

 

נננ
  • סניף פתח תקווה
  • סניף קורס אינטרנטי
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!