אתר קורסים / נאוה קולאז'

נאוה קולאז'

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו נאוה
  • סניף נהריה
  • סניף חיפה

נאוה קולאז'

מכללת  NAVA COLLAGE    הינה מהמכללות הגדולות והמובילות בארץ למקצועות היופי . נאוה החלה את דרכה לפני למעלה משני עשורים, לאחר שהבינה כי השילוב בין עולם היופי לבין המגע היום-יומי עם אנשים הוא הדבר הנכון עבורה.
לאחר הלימודים פתחה נאוה מכון יופי בנהריה, ובשנת 1994 לקחה את החלום שלה צעד אחד קדימה והקימה את המכללה למקצועות היופי  NAVA COLLAGE . בשנת 1998 התרחבה המכללה ופתחה סניף נוסף בחיפה . לאורך השנים צמחו הסניפים והפכו את בית הספר למכללה מהגדולות בישראל עם למעלה מ 29,000  בוגרים , מרביתם עוסקים כיום בתחום.

המכללה מעסיקה צוות מורים  מהמקצועיים והמובילים בתחומם ושומרת על סטנדרט לימודים גבוה המתעדכן תמידית בהתאם להתפתחויות והטרנדים השונים בעולמות מקצועות היופי

המכללה פעלה ועדיין פועלת בשיתוף פעולה עם חברות בינלאומיות כדוגמת  LOREAL  בתחום עיצוב השיער וחברות מובילות נוספות בתחומי  הקוסמטיקה איפור עיצוב שיער  ועוד .

מכללת  NAVA COLLAGE  פועלת תחת פיקוח של משרד הכלכלה, דבר המספק לסטודנטים ביטחון כי הם לומדים במסלול מאושר ומפוקח. הלימודים במכללה גם מוכרים לשימוש בפיקדון חיילים משוחררים, דבר המעיד אף הוא על איכות המכללה.

צוות המכללה מזמין אתכם להצטרף להצלחה ולבחור לכם יופי של מקצוע במסלול המועדף עליכם ולעשות בעזרתנו את הצעד הראשון בדרך לבניית קריירה
.

 

לוגו נאוה
  • סניף נהריה
  • סניף חיפה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!