אתר קורסים / אדריכלות ועיצוב פנים / עיצוב/לימודי עיצוב / מכינה למקצועות העיצוב, האמנות והאדריכלות

מכינה למקצועות העיצוב, האמנות והאדריכלות

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

מחויבים ומכוונים לקבלה שלך, הכנה מעשית בכל שלבי תהליך הקבלה: לפסיכוטכני, למבחני הקבלה ולראיונות, מחויבות מלאה לקבלה למכללות כמו שנקר, HIT, בצלאל, ויצו חיפה, הטכניון ואוניברסיטת ת"א. המכינה שלנו שולחת בכל שנה את מספר המתקבלים הגבוה ביותר בארץ למוסדות האקדמיים בעיצוב ואדריכלות. אבחון התאמה אישי לבחירת המקצוע המתאים לך מבין מקצועות העיצוב והאדריכלות: עיצוב תקשורת חזותית, עיצוב פנים, עיצוב אופנה, עיצוב תעשייתי, אדריכלות, טקסטיל וצורפות, צילום, אנימציה ואמנות. הכנה אישית אחד על אחד על תיק עבודות, ללא הגבלה.

מקום הלימודים
תל אביב, חיפה.

מתכונת הקורס
6-10 חודשים, פעם בשבוע, בוקר, צהריים, אחה"צ או ערב.  משלמים רק פעם אחת – אנחנו איתך עד לקבלה ללימודים. אם נדרשת הכנה נוספת, לא יגבה תשלום נוסף.

קהל היעד
מוכר למענק לחיילים משוחררים.

תנאי קבלה
גיל 18 ומעלה.

נושאי הלימוד
- הכרות עם עולם העיצוב
במהלך הסמסטר תלמד נושאים המשותפים לכל מקצועות העיצוב, האמנות והאדריכלות (תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב אופנה וטקסטיל) תוך הקניית לקסיקון רחב של טכניקות, אופני ביטוי, חשיבה יצירתית, פיתוח רעיון, תכנים ומיומנויות במטרה לספק לך את הכלים המרביים לבחירת תחום העיצוב המתאים לך ביותר בו תתמחה בסמסטר השני.
- התמחות והכנת תיק עבודות
התמחות – העמקה והרחבת הידע במקצוע העיצוב אותו בחרת ללמוד באקדמיה. ההתמחות תאפשר לך ללמוד עוד על מהות המקצוע, שפת המקצוע והכלים שיש לרכוש כדי לפעול בו. בהתמחות נקנה לך מיומנויות להתמודדות עם בחינות הכניסה ובמקצוע הנבחר.
 

 

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
  • סניף חיפה

מכינה לעיצוב סמסטר א' – הכרות עם עולם העיצוב
במהלך הסמסטר תלמד נושאים המשותפים לכל מקצועות העיצוב, האמנות והאדריכלות (תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, אדריכלות, עיצוב פנים,
עיצוב אופנה וטקסטיל) תוך הקניית לקסיקון רחב של טכניקות, אופני ביטוי,
חשיבה יצירתית, פיתוח רעיון, תכנים ומיומנויות במטרה לספק לך את הכלים המרביים לבחירת תחום העיצוב המתאים לך ביותר בו תתמחה בסמסטר השני.
אורך הסמסטר – 14 מפגשים, כל מפגש 3.5 שעות.

מכינה לעיצוב סמסטר ב' – התמחות והכנת תיק עבודות
התמחות - בסמסטר זה נעמיק ונרחיב את ידיעותיך באחד ממקצועות העיצוב (תקשורת חזותית, עיצוב תעשייתי, אדריכלות, עיצוב פנים, עיצוב אופנה וטקסטיל) אותו בחרת ללמוד באקדמיה. ההתמחויות תאפשר לך ללמוד עוד על מהות המקצוע, שפת המקצוע והכלים שיש לרכוש כדי לפעול בו. בהתמחות נקנה לך מיומנויות להתמודדות עם בחינות הכניסה ובמקצוע הנבחר.

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!