עובדי השירות הציבורי נדרשים לא פעם להתמודד עם פניות שונות ומשונות של האזרחים, וחלקם מאוד מתקשים בכך, דבר אשר משאיר תחושות קשות אצל הפונים ויוצר אנטיגוניזם כלפי השירות הציבורי כולו. קורס זה יעניק לכם כלים להתמודדות עם פניות הציבור בצורה טובה ונעימה, ולשביעות רצונו של האזרח. מקום הלימודיםאשדוד, ירושלים, באר שבע, ירוחם.מתכונת הקורסבוקר / ערב, מרתונים, ימי שישי.קהל היעדעובדי מדינה ועובדי המגזר הציבורי הזקוקים ללימודי גמול השתלמות
. תנאי קבלהזכאים לגמול השתלמות לעובדי מדינה בלבד
. הסמכהתעודה מטעם המכללה, הכרת גמול השתלמות לעובדי המגזר הציבורי
.
- סניף אשדוד
- סניף באר שבע
- סניף ירושלים
- סניף ירוחם
הסילבוס של טיפול בפניות הציבור טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!