הקורס מעניק ידע והכשרה להקמת חנות וירטואלית באתרי המסחר הגדולים בעולם: אמזון ואיביי, תוך פיתוח מותג פרטי. הקורס שם דגש על ניהול מוצר מקצועי ושיווק מיטבי, וזאת במטרה להגיע לקהל לקוחות רחב ככל האפשר. הקורס כולל שיעורים עיוניים ומעשיים לצד תרגולים אונליין ליישום התהליכים הנלמדים
.
מקום הלימודים
תל אביב, ירושלים.
מתכונת הקורס
115 שעות לימוד, 23 מפגשים פעמיים בשבוע.
קהל יעד
אנשים בעלי אוריינטציה דיגיטלית הרוצים ליצור הכנסה משמעותית מפיתוח מותג פרטי ומכירתו בקניונים הווירטואליים הגדולים בעולם, סוחרים ישראליים המעוניינים לפתח עסק וירטואלי בינלאומי, סוחרים ישראליים מקוונים המעוניינים להרחיב את גבולות העסק שלהם אל מחוץ לגבולות המדינה.
הקורס מוכר לתשלום באמצעות פקדון חיילים משוחררים.
תנאי קבלה
הכרה תפעולית של מערכת ההפעלה
Windows
, הבנת הנקרא באנגלית, ראיון אישי.
נושאי הלימוד
- עולם המסחר האלקטרוני
- היכרות עם עולם האונליין ותחילת הכרות עם איביי
- המכירה באמצעות איביי
- פרסום, שיווק ומודולי מכירה
- כללי מכירה נכונה באיביי
+ DROPSHIPPING
- חדר מסחר והנהלת חשבונות
- פתיחת חשבון אמזון וחשבון סליקה
- Seller Central
- שירות לקוחות וניהול שוטף
- פעולות מתקדמות
- מותג פרטי
- השקת מוצר
- שופיפיי
- שימוש במודעות
FACEBOOK ADS
- יצירת קמפיינים במערכת פייסובק