במשק ובכלכלה של היום, עבור כל ארגון עסקי או אחר הופך השיווק למשמעותי ומורכב יותר. ניהול התחום נהיה מאתגר ודורש ידע נרחב, רב תחומי, עיוני ומעשי, כמו גם יכולות אישיות גבוהות. הצלחת החברה והארגון כולו תלויים ביכולת לאפיין ולתכנן מהלכים אסטרטגיים ותכניות שיווקיות, להוציאן אל הפועל ביעילות, ולבקר אותן לטובת השגת המטרות והיעדים. קורס זה חושף את הפנים הרבות של נושא השיווק והפרסום ומעניק ידע וכלים לשיפור הביצועים המקצועיים שיתרמו להתקדמותכם האישית בעקבות הצלחת החברה כולה. תכנית הלימודים כוללת את הנושאים המתקדמים והעדכניים ביותר כיום ובכללם כלים מבוססי טכנולוגיה לקידום עסקים כגון שיווק באמצעות רשתות חברתיות, וכלי גוגל. התוכנית מועברת על ידי צוות מרצים הכולל מנהלים ויועצים מהעולם העסקי.
מקום הלימודיםחיפה, ראשל"צ, רעננה, תל אביב, פ"ת או קורס אינטרנטי.
מתכונת הקורס130 ש"ל. הלימודים מלווים באתר קורס סגור ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים, המשתתפים יקבלו את ספרי ניהול השיווק מאת קוטלר, קלר והורניק. מנהלת אקדמית: ד"ר רינת שאנן-סצ'י, מרכזת הוראה בלימודי תואר שני באוניברסיטה הפתוחה
קהל היעדהעוסקים בניהול השיווק, הפרסום והמכירות, או מיועדים לתפקידים אלו, המעוניינים להעשיר את הידע והכישורים המקצועיים וכישורים מעשיים, וכן לחסרי רקע המעוניינים לרכוש ידע וניסיון מעשי בתחום, מוכר לתשלום בפקדון חיילים משוחררים
תנאי קבלה12 שנות לימוד. העדפה לבעלי תואר אקדמי. ועדת קבלה
הסמכהעד 6 נקודות זכות במדעי החברה להמשך לימודים לקראת תואר בוגר של האוניברסיטה הפתוחה, בכפוף להנחיות
נושאי הלימוד- יזמות וניהול עסקי
- שיווק ומכירות
- קידום עסקי ופרסום בעידן הדיגיטלי