יסודי - עושים בית ספר לדיגיטל

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

  • סניף חיפה

יסודי - עושים בית ספר לדיגיטל

"יסודי" שם לעצמו מטרה – לעשות בית ספר לדיגיטל ולהביא אותך לקדמת הבמה. בין אם ברצונך ללמוד קידום ברשתות החברתיות, קידום בגוגל או פיתוח אתרי אינטרנט, הגעת אל המקום הנכון.

התחום המתפתח ביותר היום הוא הדיגיטל. כל עסק ומוסד זקוק לשירותים בתחום וכולם צריכים לדאוג לנראות גבוהה באינטרנט. הקורסים של "יסודי"מיועדים לבעלי עסקים אשר רוצים להעמיק את הידע שלהם בתחום הדיגיטל, לשפר את הנוכחות שלהם ברשת ולשלוט בהתפתחות העסקית שלהם וכן מתאימים עבור אלו הנמצאים בתהליך של הסבת מקצוע וחיילים משוחררים המעוניינים בלימודים מעשיים שיאפשרו להם להשתלב בשוק העבודה.

תודות לניסיון העשיר שלנו, הצלחנו לבנות תכניות לימוד עשירות ומעשיות. הדגש על מתן ידע מעשי מאפשר לבוגרי הקורסים לצאת אל שוק העבודה כבר בסיומם ולהשתמש בידע שצברו. הבוגרים משתלבים בשוק העבודה כשהם מבינים את סביבת העבודה, יודעים מהן המשימות החשובות שיש להתייחס אליהן ומוכנים ליישם את הידע שצברו.

"יסודי" ממוקם בבירת הצפון, חיפה ומביא אליך את הבשורה עם קורסים יסודיים ומעשיים. תכנית הלימודים נבנתה תוך דגש על הקניית ידע פרקטי אותו אפשר לממש בעסק ובעבודה. בכל כיתה משתתפים עד שמונה תלמידים וזאת על מנת להעניק לך את היחס האישי הטוב ביותר וללוות אותך בתהליך הלימוד.

"יסודי" מנוהל על ידי כפיר גיא וליאור זיני, בעלי ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתחום האינטרנט. גיא וזיני, שחיים ונושמים אינטרנט הם בעלים של חברות שיווק דיגיטלי וכן מרצים במכללות ובתי ספר מובילים בתחום. מטרת בית הספר היא לאפשר לכל אחד ואחת לקבל את כל הידע הנדרש והיא מושגת תודות לתכנית הלימודים שנבחנה בקפידה, היחס האישי ודגש על ידע מעשי.

האג'נדה שלנו אומרת שברגע שניתן לך את הכלים הנחוצים לך ונלווה אותך באופן אישי, תהיה לך אפשרות להגיע הכי רחוק שאפשר, בין אם יש לך עסק משלך, בין אם תכננת לעבור הסבת מקצוע ולהשתלב בשוק העבודה ובין אם תכננת להתקדם בתוך הארגון עצמו.
 

  • סניף חיפה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!