אתר קורסים / משלן

מכללת משלן

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו
  • סניף חיפה
  • סניף בני ברק

מכללת משלן

מכללת משל"ן מחוברת לעולם העסקים האמיתי ומספקת לסטודנטים הכשרה מקצועית שנוצרה מהמציאות בשטח, על ידי טובי המרצים בשוק. לצד חומר תיאורטי רחב היקף מסוגו, הבוגרים של משל"ן הופכים בתום הלימודים ליועצים מן השורה הראשונה, המצוידים במיטב הכלים להתמודדות עם עולם העסקים שבחוץ. עד כה הוכשרו במכללה למעלה מ-2000 יועצים.
תוכנית הלימוד נוצרה מהעולם האמיתי בשטח. שילוב יוצא דופן בין תיאוריה לבין המציאות העסקית. הסטודנטים נחשפים לעקרונות ולמצבים ייחודיים שהצטברו מהנסיון המעשי של המרצים אשר מכינים אותם בתום הלימודים להתמודד עם כל אתגר. התיאוריות הכלכליות של שוק המשכנתאות, ההון והנדל"ן מאומתות בכל פעם עם הנסיון המעשי של המרצים בשטח והסטודנטים מרוויחים מכך בכל שיעור מחדש.
במהלך הלימודים לומדים הסטודנטים להתנהל מול הבנקים, להתמודד עם משכנתאות מסובכות, מאותגרים בשאלות ובמצבים מול לקוחות. הם לומדים את מפת יחידות המשכנתאות בבנקים השונים, מסלולי המשכנתא, קריאת דוחו"ת, חוקי המקרקעין בישראל: רישום בטאבו, רישום זכויות במקרקעין, הבנת עסקת נדל"ן, כיצד בונים תיק משכנתא, אילו סוגי הלוואות יש לזכאים ומהי מפת ביטוחי המשכנתא.
במכללת משל"ן מלמדים המרצים ידע מעשי ותיאורתי אמיתי. שילוב מנצח שכל אדם היה שמח ללמוד ממנו. המכללה מאמינה כי כל אדם המעוניין לרכוש הכשרה רצוי כי יידע ויכיר את המרצים וחומרי הלימוד טרם הרשמתו ללימודים. לשם כך מתקיימים כנסים לכל שלושת התחומים בו יכול כל סטודנט פוטנציאלי להיווכח בעצמו ולהחליט בעצמו מה רמת המרצה ואיכות השירות. המכללה מזמינה כל מתעניין בשוק הנדל"ן, ההון או המשכנתאות לבקר באחד הכנסים של החברה.
 אתר קורסים משכנתאות משלן
לוגו
  • סניף חיפה
  • סניף בני ברק
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!