אתר קורסים / לימודי שפות / לימודים בחו"ל / מנהל עסקים בגרמניה

מנהל עסקים בגרמניה

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
סטודנטים למנהל עסקים בגרמניה נהנים לא רק מלימודים באוניברסיטאות יוקרתיות, אלא גם שלל הזדמנויות להשתלבות תעסוקתית במשק האירופאי ובחברות בינלאומיות או ישראליות המנהלות קשרי מסחר עם האיחוד האירופאי. הלימודים מתנהלים באנגלית או בגרמנית באוניברסיטאות פרטיות כמו IUBHבה ניתן להתמחות ב ניהול פיננסי, משאבי אנוש ושיווק בינלאומי, או לימודי תואר ראשון ושני בניהול, שיווק, תקשורת עסקית, ניהול אירועים ומדיה ב-Bad Homburgבפרנקפורט. ניתן ללמוד גם באוניברסיטת מנהיים הציבורית, הנחשבת ל"הרווארד" של גרמניה ומדורגת בין 100 הטובות בעולם על פי מדדQS. הלימודים כוללים נושאים כמו מימון ושיווק, תכנון עסקי, חשבונאות, ניהול תהליכים ויסודות מקרו כלכליים. במהלך הלימודים מפותחות מיומנויות ומתודולוגיות כמו ניתוח בעיות, קבלת החלטות, זיהוי פתרונות המותאמים לשוק, והתנסות פעילה בפרויקטים מעשיים מול חברות מובילות במשק.
 
מקום הלימודים
בון, פרנקפורט, מנהיים, מכינה בברלין ורמת גן
 
משך הלימודים
3 שנים
 
שכר לימוד
באוניברסיטאות הציבוריות בגרמניה הלימודים בחינם, למעט 100-250 אירו לסמסטר עבור דמי רישום, תחבורה ציבורית חינם ושימוש במתקני האוניברסיטה.
 
תנאי קבלה
תעודת בגרות מלאה בממוצע ציונים של לפחות 75, מבחן שליטה בשפה הגרמניתTestDaFהבודק קריאה, שמיעה, כתיבה ודיבור. ללימודי תואר שני בהנדסה נדרש תואר ראשון בתחום רלוונטי בממוצע של לפחות 75.
 
נושאי הלימוד
מכינה משולבת ללימודים אקדמיים בגרמניה בארץ ובברלין, בשיתוף פעולה עם בית הספר בעל אחוזי המעבר הגבוהים ביותר בגרמניה. חלקה הראשון של נערך בארץ ברמות המתחיליםA1+A2עבור רמת גרמנית אקדמית. חלקה השני לרמותB1-C1והכנה למבחן הTestDaF. ההכנה כוללת קורסי שפה, הדרכה בין-תרבותית, ייעוץ ושירותים לסטודנטים זרים באוניברסיטה בגרמניה, כל המידע החשוב הנדרש לשם כך, לצד תמיכה פרואקטיבית להשגת מקום באוניברסיטה. ניתן לעשות את מלוא המכינה בגרמניה בלבד, מרמת מתחילים ועד הרישום.
מינהל עסקים בגרמניה אתר קורסים
תמונה באתר קורסים
  • סניף רמת אפעל
  • סניף לימודים בחו"ל

הסילבוס של מנהל עסקים בגרמניה טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!