לימודי משחק - תלת שנתי

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

 לימודי תעודה במסלול ערב תלת שנתי. מסלול לפיתוח השחקן כיוצר עצמאי בתחומים מגוונים של כתיבה, בימוי ומשחק. תכנית הלימודים מאפשרת לרכוש כלים כדי לאפשר להם להתמודד באופן מקצועי עם כל תפקיד בתיאטרון או בקולנוע ובטלוויזיה, ומצד שני לעורר בהם את היצירתיות, היוזמה וחופש המחשבה כך שיוכלו בעתיד ליזום פרויקטים והצגות בעצמם. תלמידי כל השנים משתתפים ומציגים בפסטיבלים ובאירועים של תיאטרון ועיריית חולון (פסטיבל אישה, צלילי ילדות, וימי זמר).
 
מקום הלימודים
חולון
 
מתכונת הקורס
5 ימים בשבוע מסלול לימודי ערב בשעות 23:30-15:30, למשך שלוש שנים. עם מיטב המורים, ביניהם משה איבגי, אסתי זקהיים, רמה מסינגר, ירדן בר כוכבא, חיים עבוד, יוסי יונגמן ומישה לוריה. בסטודיו כיתות לימוד קטנות כדי להעניק יחס אישי לכל תלמיד.
 
קהל היעד
הלימודים מוכרים לפקדון עבור חיילים משוחררים
 
תנאי קבלה
גיל 18 ומעלה
 
הסמכה
תעודת שחקן
 
נושאי הלימוד
שנה א' משחק, תנועה, אימפרוביזציה, פנטומימה ומסכות, פיתוח קול, משחק מול מצלמה, סייף ואקרובאטיקה, קראטה, ליצנות, שפה ודיבור (דיקציה), תולדות התיאטרון, פרויקט אישי. במסגרת הפרויקט אישי התלמיד הוא הכותב, המביים והמציג על במה מונולוג. השיעור מלווה בהנחיית מורה (דרור טפליצקי) ומוצג כתרגיל סיום שנת הלימודים הראשונה.
תלמידי שנה א' משמשים גם כצוות טכני להפקות של שנה ב' וג' ולומדים בדרך זו לתפעל תאורה וסאונד.
שנה ב' לימודי משחק, תנועה, פיתוח קול, הגשת שיר, משחק מול מצלמה, שיעורי ליצנות, שפה ודיבור (דיקציה), תולדות התיאטרון (מודרני),  אימפרוביזציה,  פנטומימה ומסכות, פרויקט אישי. הפרויקט האישי בשנה ב' בנוי על אותו עיקרון של יצירה עצמית עם פיקוח של מורה מלווה, אך השנה התלמידים מתמקדים בסצנות ולא במונולוגים ועולים כתרגיל בסוף השנה.
תלמידי שנה ב' מעלים הצגות באולמות התיאטרון.
 שנה ג' לימודי משחק, תנועה, אימפרוביזציה, פיתוח קול, הגשת שיר, משחק מול מצלמה, עבודה על דמויות. שנה ג' מעלים הצגות באולמות  התיאטרון.
 

תמונה באתר קורסים
  • סניף חולון

הסילבוס של לימודי משחק - תלת שנתי טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!