קורס צולל מים פתוחים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים
מידע כללי קורס צולל מים פתוחים או קורס כוכב אחד, הוא הקורס הבסיסי ביותר בעולם הצלילה. במהלך הקורס נלמדים יסודות הצלילה, כללי התנהגות בסביבה הימית, תכנון הצלילה וכו'. הלימוד נעשה בחלקו בשעורים עיוניים ובחלקו בתרגולים מעשיים. -תנאי קבלה מי שמלאו לו 12 שנים ביום פתיחת הקורס (מתחת לגיל 18 יש צורך באישור הורים). מילוי שאלון רפואי ובמידת הצורך בדיקה אצל רופא צלילה מורשה אשר יאשר האם החניך כשיר להתחיל את הקורס. מעבר מבחן שחייה. -מהלך הקורס הקורס נמשך חמישה ימים. במהלך כל יום לומדים לימודים עיוניים ולימודים מעשיים. במהלך הקורס עוברים יומיים של לימודים מעשיים בבריכה או במים מוגנים ועוד שש צלילות. ביום האחרון של הקורס של החניכים מקבלים שיעור העשרה בצלילה עם אוויר מועשר בחמצן- ניירוקס. על מנת לממש את הכשרה זו יש לקנות את הספרות ואת התעודה. -מהות ההסמכה בגמר הקורס והשלמת כל מטלות הקורס, יקבלו החניכים תעודת צולל מים פתוחים של IANTD או של CMAS- שתי התעודות מוכרות ומכובדות בכל מקום בעולם ומאפשרות לצולל לצלול עד לעומק של 20 מטר עם בן זוג בדרגה אחת מעליו לפחות.
תמונה באתר קורסים
  • סניף הרצליה

קורס צולל מים פתוחים מתקדם!!!
קורס צולל מים פתוחים מתקדם או קורס שני כוכבים הוא הדרגה השנייה בעולם הצלילה.
בקורס זה יעשיר הצולל את ידיעותיו על העולם התת- ימי, ישפר את מיומנויות הצלילה שלו ויהפוך לצולל מתקדם. תנאי קבלה מי שמלאו לו 15 שנים ביום פתיחת הקורס (מתחת לגיל 18 יש צורך באישור הורים). מילוי שאלון רפואי ובמידת הצורך בדיקה אצל רופא צלילה מורשה אשר יאשר האם החניך כשיר להתחיל את הקורס. צולל כוכב אחד, בעל ביטוח צלילה בתוקף ( צלילת רענון לפי הצורך).
מהלך הקורס הקורס מורכב משני מפגשים, בכל מפגש נבצע 3 צלילות. במהלך הקורס נלמד מיומנויות צלילה כגון: ניווט, סריקה, הצלה, סובב ימי ועוד.. מהות ההסמכה בגמר הקורס והשלמת כל מטלות הקורס, יקבלו החניכים תעודת צולל מים פתוחים מתקדם של IANTDאו של CMAS.
התעודה מאפשרת לצולל לצלול עד לעומק של 30 מטר עם בן זוג בכל דרגה שהיא בהתאם למגבלות העומק.

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!