אתר קורסים / קורס מסחר אלקטרוני / קורס שיווק באינטרנט / פרסום ושיווק באינטרנט ובסלולר

פרסום ושיווק באינטרנט ובסלולר

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

קורס קצר, יעיל ומעשי הפורס בפניך במתכונת מתומצתת וממוקדת, את מגוון הכלים והפלטפורמות בתחום השיווק והפרסום המקוון, ברמה יישומית העונה לדרישות התעשייה. סגל מרצים החי ונושם את התחום כבר שנים ועומד מאחורי קמפיינים עתירי שבחים והשפעה, אחראי להעביר לך תכנים ייחודיים, רלוונטיים ואקטואליים ביותר, מתוך שליטה והכרה בדינמיקה ובהתפתחות הטכנולוגיה וצרכי הענף, תוך שימת דגש על יחס אישי וצמוד (עד 13 אנשים בקורס).


מקום הלימודים

תל אביב, המפגשים מתקיימים במיקום נגיש ונח, בחדרי ישיבות בקומה 42 במגדל אלקטרה, עם נוף עוצמתי המעודד חשיבה מחוץ לקופסה ובפורום מצומצם המעודד יחס אישי וצמוד, עד 13 אנשים בקורס. הנחה של 1500 ש"ש לנרשמים בהרשמה המוקדמת. מלגות יינתנו לאילו אשר ימצאו מתאימים. פתיחה ב-16.4.2012

 

מתכונת הקורס

15 מפגשים, 4 ש"ל כ"א. אחת לשבוע בשעות הערב, סה”כ 52 ש"ל על פני שלושה חודשים וחצי.

                           

קהל היעד

אנשים המעוניינים לעבור הסבה מקצועית, מנהלי פרסום, מנהלי שיווק, סמנ”כלי שיווק, מנהלי אסטרטגיה, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי חטיבות ויחידות עסקיות, מנכ”לים ובעלי חברות, יועצים בתחום השיווק, יזמים, מנהלי אתרים, בוגרי תואר ראשון בתקשורת, תקשורת שיווקית, תקשורת חזותית, מנהל עסקים, אנשים עם זיקה לעולם הדיגיטל המעוניינים להרחיב אופקים בתחום.

 

תנאי קבלה

ראיון אישי, הכרת עולם האינטרנט  – גלישה שוטפת באינטרנט ושימוש במנועי חיפוש. הכרת המחשב ותפעולו – ניסיון בעבודה עם תוכנות וורד ואקסל. אנגלית ברמה טובה – יתרון.

 

הסמכה

דיפלומה מטעם ADMASTER. השמה- בנוסף אנו בונים עבור התלמיד, עמוד פרסונה אינטראקטיבי, אשר יקושר בלינק לקו"ח ויגלם בתוכו את שלל הכלים והידע שרכש התלמיד.

 

נושאי הלימוד

מפגש 1: המבנה הטכני של אתרי אינטרנט 

מפגש 2PHP + MYSQL

מפגש 3: בניית אתרים

מפגש 4: קידום אתרים

מפגש 5: PPC ADWORDS

מפגש 6: מדיה חברתית  - פייסבוק

מפגש 7: לינקדאין

מפגש 8: עולם פרסום הבאנרים והפופאפים

מפגש 9: רכש מדיה ואופטימיזציה

מפגש 10: “MOBILE MARKATING” + אסטרטגיה פרסומית

מפגש 12: פתיחת אתר אינטרנט בוורדפרס

מפגש 13: חוויית משתמש וגוגל אנליטיקס

מפגש 14: הכנה לבחינה

מפגש 15: בחינה

ראה הרחבה בתגית סילבוס

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב

מפגש 1: מה מסתתר מאחורי המסך?

במפגש זה, נכיר את המבנה הטכני של אתרי אינטרנט, נתמקד בפת ה-HTML, נזהה אלמנטים שונים בתוך עמודי האינטרנט, נבין את אופן השימוש בתגיות נפוצות באינטנרט והסיבה לשימוש בהן וניגע באופן היישום של CSS  ו – JAVASCRIPT.

מפגש 2: בואו נעשה את זה דינמי יותר

במפגש זה, נבין כיצד להתמודד עם הצורך בעדכון שוטף באתרי אינטרנט קטנים וגדולים. נכיר שפות תכנות שונות ונבין מה מבדיל ביניהן, תוך התמקדות בPHP  ובאופן דומה נכיר את מסדי הנתונים ונעמוד על השוני ביניהם, תוך התמקדות ב- MYSQL.לאחר מכן נתנסה בשילוב שבין שפת התכנות למסד הנתונים, על מנת לבנות אתר דינמי.נתקדם אל מבנה הרשת – כתובות IP, דומיינים ושרתי DNS, נבחן סוגי שרתים שונים ונבין כיצד לעשות בהם שימוש מושכל, תוך התמקדות  בשרתי לינוקס. נציין סוגים שונים של חשבונות אחסון וכיצד לנהל אותם, נכיר כלים נפוצים ועיקריים לניהול שרתים –,  FTP”פורטים” ופאנל ניהול ונבין את חשיבות הגיבוי, על סוגיו השונים וכיצד מתעדפים את ניהולו.

מפגש 3: אתה יכול לבנות על זה.

במפגש זה, על מנת להבין כיצד מתרחש תהליך בניית אתר מתחילתו ועד סופו, ניגע בכל המעורבים בתהליך ובתפקידיהם השונים, נאפיין את האתר ובכך נפרק לגורמים את תהליך הבנייה על מרכיביו השונים, הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עיצובית (פוטושופ, פלאש, AJAX) ונבין כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. נבצע סקירה של מערכות ניהול התוכן הפופולריות, נבין מהו קוד פתוח ונתמקד במבנה ורכיבי מערכת ה-WORDPRESS: “פלגינים”, “וויג’טים”, “טמפלייטים” והיכן ניתן להשיגם.

מפגש 4: להתקדם תוך כדי תנועה

במפגש זה, במסגרת הבנת תהליך קידום האתרים, נחקור מקרי בוחן אקטואליים לקידום מוצלח ונבין כיצד נכון לקדם אתר, תוך התייחסות להבדלים בין קידום באתר עצמו ומחוצה לו ושימת דגש על בחירת מילות מפתח מנצחות וטיפים לקיצור הדרך לעמוד התוצאות הראשון.

 מפגש 5: PPC ADWORDS  – כוחה של מילה

במפגש זה נלמד על רשת הפרסום המקוון בגוגל המאפשרת לפרסם אתרים/מוצרים בעזרת התאמת  מילות מפתח. נלמד על סוגי ההתאמות השונים, נבין כיצד יש לבחור את המילים בהתאם למטרות הקמפיין, נלמד לתכנן מודעה נכונה ונבצע מעקב לשיפורו תוך כדי.

מפגש 6: מדיה חברתית – נהנית? ספר לחבריך

במפגש זה נסקור את הרשתות החברתיות המובילות – פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, כאשר

נתמקד במבנה רשת הפייסבוק וחשיבותם של עמודי מותג, תוך הבאת דוגמאות לעמודי מותג מובילים ולאינטראקציה אפקטיבית מול הלקוחות ונבין את ההיגיון העומד מאחורי אלגוריתם “תצוגת העמוד”, כיצד ניתן לבדל את מוצרינו בנוף הצרכני ומהן אפשרויות הפרסום העומדות לרשותנו ברשת זו.

 מפגש 7: לינקדאין – עובדים על הקשר

במפגש זה נבין מהי לינקדאין ונעמוד על ייחודיותה ויתרונותיה על פני שאר הרשתות החברתיות.

נכיר את מבנה הפלטפורמה, נציג את תהליך בניית הפרופיל האישי, נסקור את סוגי החשבונות השונים (“רגיל” ו-”פרימיום”) ונבין כיצד יש להשתמש בהם  ובנוסף כיצד להשתמש בפלטפורמה  ליצירת קשרים עסקיים וכיצד נוכל לאתר מידע רלוונטי עבורנו, אודות מתחרים, לקוחות ומומחים.

מפגש 8: עולם פרסום הבאנרים ופופאפים – The display industry landscape

במפגש זה יוצגו סוגי הישויות השונות בתעשייה, נכיר את השחקנים המשמעותיים בשוק העולמי והמקומי, נבין את חשיבות הנטוורקינג בענף ואת תהליך הפרסום על כל שלביו וכליו, החל מסוגי השרתים (דגש על ADSERVER) ואופן השימוש בהם, אל חלוקת סוגי המדיה (BRAND SAFE, DIRECT RESPONSE ) והפורמטים השונים של הפרסומות (XML, POPS, EXPENDABLES, RICH MEDIA, VIDEO) וכלה בסוגי הקמפיינים (AUDIENCE, BEHAVIORAL, REACH, CHANNELS, RON, RTB).

 מפגש 9: הקמפיין הראשון שלי

במפגש זה נבין את השלבים בתהליך הרצת קמפיין, מרגע קבלת הבאנר ועד להצגה באתר,

תוך התייחסות לשלל נקודות הציון בדרך, כמו: כיצד נבחר קמפיין שנכון לנו, אילו מפרסמים עומדים לרשותנו (ישירים, אפיליאט ועוד), מהם סוגי הקמפיינים הקיימים בתחום (CPA, CPL, CPM, CPC ועוד), מהם המודלים של הקמפיינים המתקדמים ( Post View, Retargeting, Audience), היכן ניתן למצוא מדיה רלוונטית, מהו תהליך האופטימיזציה לקמפיין, כיצד מחשבים את רווחיותו ואיך עושים שימוש נכון בטכנולוגיות וכלי עזר על מנת למנפו.

מפגש 10: “MOBILE MARKATING” + אסטרטגיה פרסומית

במפגש זה נבצע סקירה אל האבולוציה המהירה של נוף השיווק הסלולרי, תוך התמקדות במקרי בוחן חדשניים, הצגת מגוון טכנולוגיות וביטויים מעולם השיווק הסלולרי, דרכים שונות לשיווק מהנייד ומתן פתרונות למיקוד גאוגרפי של מסע הפרסום בסמארטפונים.

מפגש 11: “EMAIL MARKATING” הכסף הוא ברשימת התפוצה

במפגש זה נבין איך “לעשות כסף” משיווק באמצעות אי מיילים, כיצד בונים רשימת תפוצה של לקוחות הרוצים לשמוע ממך,  איך כותבים אי מיילים לרשימת תפוצה כדי לגרום לאנשים לקנות יותר ומה צריכה להיות תדירות שליחת האי מיילים לרשימת התפוצה.

מפגש 12: פתיחת אתר אינטרנט ב-”WORDPRESS” – זהירות, כאן בונים

במפגש זה, לאחר שהבנו את תהליך בניית האתר (במפגש 3), נהיה עדים לשלבי בניית האתר בפועל: מרכישת הדומיין, פתיחת היוזר בשרת האחסון, העלאת התכנים לשרת, התקנת הוורדפרס, התקנת תבנית עיצוב שונה, התקנת רכיבים נוספים למערכת, הגדרות משלימות להקמת המערכת, הזנת התכנים ועד עלייתו של האתר לאוויר.

מפגש 13: UI,UX -  זה לא המוצר, זאת החוויה

במפגש זה נבין כיצד לתכנן ולעצב את האתר/המוצר על מנת להפוך אותו לאפילי וקל לשימוש עבור הצרכן ומדוע יש לכך חשיבות רבה, תוך התייחסות למונחים שונים, דוגמאות לממשקים אשר פוגעים בחוויית המשתמש, מהם שלבי העבודה המומלצים לייצור חווית משתמש אפקטיבית, דרכים שונות לבדיקת שמישות, מהם האתגרים אשר טומן בחובו עתיד תחום חווית המשתמש ומהם הכלים הכי חדשניים שעומדים לרשותכם לשיפור חווית המשתמש באתר/מוצר שלכם.

בנוסף, נבצע סקירה של הכלים הפופולריים לניתוח התנועה באתר, כאשר נתמקד ביכולותיו העיקריות של ה- “גוגל אנליטיקס”, המאפשרות הצבת יעדים באתר והכנת דו”חות למעקב ואופטימיזציה.

מפגש 14: הכנה לבחינה

מפגש זה יתקיים במרחב הוירטואלי, באמצעות וידאו צ’ט קבוצתי, אנו נחדד נקודות חשובות בחומר לקראת הבחינה ונענה על שאלות על כל נושא שנלמד בשיעורים הקודמים.

מפגש 15: בחינה

הבחינה תתקיים במתכונת של בחינה בכתב ובעל פה, במהלך הבחינה אנו נבדוק יכולת יישום של החומר הנלמד וציון יינתן בהתאם לביצועים של כל נבחן.

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!