אתר קורסים / הנחייה, ייעוץ וקואצ'ינג / העצמה אישית / התפתחות והעצמה אישית באמצעות החלום

התפתחות והעצמה אישית באמצעות החלום

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

מה שתלמדו בקורס צריך לשנות את הדרך בה אתם מתעוררים בבוקר ואת הדרך בה תתבוננו על יומכם. החלום הנו כלי עצמתי, דרכו ניתן ללמוד כיצד להתעורר וליצור שינוי בכול תחומי החיים וקורס זה מזמין אתכם לגלות כיצד לעשות את זה. כולנו חולמים בכל לילה ואנו "מבזבזים" על שינה שליש מהחיים שלנו, אך האם אנו זוכרים את החלומות? התשובה היא ששם, בחלום, מתרחשים הדברים הגדולים: שם נמצא את החלומות הכמוסים שלנו – אלו היכולים לשנות את מסלול חיינו, את תבניות החשיבה שלנו, את עולמנו הפנימי ואפילו שם נוכל לראות את העומד לקרות. משם אפשר לשנות את הכול ולהתחיל להעצים את עצמנו. אנו מזמנים אתכם לעשות משהו, ללמוד כיצד להתעורר ולדעת כיצד לעבוד במרחב החלום כדי לשנות תבניות, להבין מי אנחנו ולהתחיל להעצים את עצמנו.

 

מקום הלימודים

קורס אינטרנטי.

 

מתכונת הקורס

קורס ערב בשעות 18:30-22:00. קורס בוקר בשעות 10:30-14:00. בתל אביב פתיחה ב-18/03/12. בחיפה פתיחה ב-05/08/12. ההשתתפות מקנה זכות בלתי מוגבלת להשתתפות חוזרת בשיעורי חלומות שנלמדו במהלך הקורס. המסע הרוחני אינו מסתיים לאחר עשרה מפגשים. זו רק התחלה. אלו הממשיכים את תהליך ההתפתחות וההעצמה האישית, ימשיכו לקבל ליווי גם לאחר סיום הקורס.

 

קהל היעד

הקורס מיועד לכל מי שרוצה להעצים את החיים ולהיכנס למישור מיוחד ומרתק של מציאות אחרת, מציאות אותה אנו בוראים לעצמנו תוך שליטה מקסימלית בהווית החיים שלנו

 

נושאי הלימוד

הקורס הינו סביבת עבודה הבאה לאפשר לנו לרכוש כלים שיסייעו לנו להשיג ארבע מטרות:

מטרה ראשונה – לעורר את החלום - כיצד לעורר את החלומות שלנו, לזכור אותם ולהפוך אותם לכלי עבודה. הפיזיולוגיה של השינה , מחזורי השינה וסוגי החלומות אותם חולמים בכל מחזור.

כיצד ניתן לישון בצורה איכותית יותר, ולהיות מלאי מרץ במהלך היום ולשפר את איכות החלומות שלנו כתוצאה משניהם. 

מטרה שנייה – מודעות והעצמה אישית - מהי מודעות ומדוע כשהמודעות שלנו כבויה דברים מתחילים להשתבש בחיינו. כיצד לעורר את המודעות שלנו ולאפשר לנו להחזיר שליטה במקומות בהם אנו רגילים לפעול בצורה אוטומטית. כיצד להפוך את החלומות לכלי של העצמה אישית. כיצד לחזק את הכוח האישי שלנו באמצעות תרגילי מודעות. איך להשתחרר מכבלי העבר ולהשתמש בחלום ככלי טיפולי המסייע בפעולה זו. מהי העצמה אנרגטית ואילו כלים עומדים ברשותנו בדרך להעצמה אישית.

מטרה שלישית – הבנת שפת הסימבולים ופתרון חלומות- להכיר את סוגי חלומות השונים, לזהות ולהבדיל ביניהם, ולדעת מה התפקידים השונים של החלומות. על תופעות בחלימה: חלומות משותפים, ראיה מרחוק וחלומות נבואיים. מבנה הנפש, המודע, הלא מודע ואיך לזהות אילו חלומות נוצרים מכול אחד מהם. להכיר את השפה הסימבולית של החלומות ולפרש חלומות שלנו ושל אחרים.

מטרה רביעית – חלימה (שליטה על חלום) ועבודה עם החלומות- כיצד להעצים את החלומות שלנו, להתחיל לחלום חלומות מודעים ולהתקדם בשלבי החלימה. נלמד כיצד לפתח יכולת תנועה בזמן חלום וכיצד לעשות פעולות בתוך חלום. כיצד להפוך את מרחב החלום לכלי דרכו אנו לומדים להתמודד עם המכשולים והקשיים בהם אנו נתקלים ביום יום. איך לעבוד עם מדריכים רוחניים, מציאת מדריך רוחני בחלום ורתימתו לחלימה. כיצד להשתמש בחלום.

תמונה באתר קורסים
  • סניף קורס אינטרנטי

הסילבוס של התפתחות והעצמה אישית באמצעות החלום טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!