תכנית העוסקת בגישות מתקדמות בניתוח ובתכנון אסטרטגי ליצירת יתרון. התחרות העסקית מתעצמת מיום ליום אך שני כוחות חזקים מקשים מאוד על יכולתן של חברות ליצור יתרון תחרותי אמיתי לאורך זמן; זמינות המידע מאפשרת ללקוחות חשיפה למידע רב והשוואה בין מוצרים ושירותים, ומאידך, הבידול בין מוצרים ושירותים מצטמצם, עיקר התחרות מתרכז במחיר, ויכולתן של חברות ליצור ערך לאורך זמן נאבדת. דוגמאות מתחום הסלולר וקמעונאות המזון ממחישות זאת. כאשר המידע זמין והמוצרים דומים, תכנון אסטרטגי ארוך טווח הוא הכרח לשם יצירת ערך ושמירה על עמדה תחרותית. הקורס מציג את הגישות המתקדמות ביותר כיום בניהול ובתכנון אסטרטגי בשילוב תיאוריות וכלים מעשיים בשיתוף מועברת על-ידי מיטב המומחים מהאקדמיה ומהעולם העסקי והייעוצי.
מקום הלימודיםאוניברסיטת תל-אביבמתכונת הקורס56 ש"ל,ניהול אקדמי: ד"ר עמרי מורג
קהל היעדמנכ"לים ומנהלים בכירים
תנאי קבלהניסיון ניהולי ותואר אקדמיהסמכהתעודה מטעם להב, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביבנושאי הלימוד- ניהול בתנאי אי וודאות
- אסטרטגיה תחרותית
- מצוינות תפעולית ואסטרטגיה
- אסטרטגיה שיווקית
- ניהול שינויים אסטרטגיים
- ניהול בינלאומי
- אסטרטגיה בינלאומית
- תרבות ארגונית
- חדשנות אסטרטגית
- ניהול משברים בשינוי
- פלטפורמות טכנולוגיות כמנוע צמיחת שינוי אסטרטגי
- יישום אסטרטגי