בעידן של מידע וטכנולוגיה מודרניות, המתאפיין בשינויים ותהפוכות המובילים להתייעלות והתמקצעות, כשכל ארגון הופך להיות עתיר ידע ומידע - תפקיד המזכיר/ה קיבל גוון שונה, והוא/היא למעשה "מנהל/ת משרד". בכל ארגון המשרד עובר תהליכי שינוי מהשיטה הידנית לממוחשבת. תהליכי עבודה התמחשבו והשימוש במחשב הפך לשגרה. המזכיר/ה מחויב/ת להיות רב תחומי/ת ומיומנ/ת בתחומים שבעבר לא נדרש/ה להן, והיום הינם חלק בלתי נפרד מתפקידו/ה: שימוש בתוכנות/יישומים, אינטרנט, חיבור לרשתות תקשורת שונות, הפעלת מאגרי מידע ולצידם הפעלת מיכון מודרני מתקדם: סורק, פקסימיליה, מכונת צילום ממוחשבת, מערכת טלפונים מתקדמת וכד'.
מקום הלימודים
חיפה.
מתכונת הקורס
258 ש"ל, מסלולי בוקר או ערב
הסמכה
תעודה של המכללה למינהל, תעודת מקצוע ותעודת גמר ע"י משרד התמ"ת בכפוף לבחינות
נושאי הלימוד
- מינהל
- ניהול מערכות משרדיות
- תכתובת מנהלית
- סדנאות לשיפור מיומנויות עבודה
- אנגלית עסקית
- יסודות החשבונאות
- מערכות ERP/ICDL
- מיומנויות מחשב
- תוכנות פאוורפויינט, דפדפן, אאוטלוק, וורד, אקסל
- הדפסה בשיטה עיוורת בעברית ובאנגלית