מנהל/ת המשרד בארגון, הוא חלון הראווה של הארגון, מקור של כוח, ידע, מעוף, ייעול ויצירה. מתוקף התפקיד משמש/ת כמקשר/ת בין ההנהלה לארגון הפנימי וכלפי הסביבה החיצונית. הקורס הינו קורס בינתחומי ייחודי. הקורס יקנה מיומנויות למנהלות משרד ולמיועדות לניהול, הכרת גישות וכלים חדשים בניהול המשרד.
מקום הלימודיםחיפה
מתכונת הקורס40 ש"ל, 8 מפגשים בשעות 09:00-14:00. מידע, ניתוח אירועים, המחשות, תרגילים מעשיים, סימולציות, דיונים בקבוצה וסרטי הדרכה.
ראה אודות המרצים בתגית סילבוסקהל היעדמנהלות משרד ומיועדות לניהול
הסמכהתעודת הסמכה מטעם לשכת המסחר והתעשיה ואיגוד התעשיה הקיבוצית
נושאי הלימוד-כיצד מנהלים משרד/ לשכה בעידן המודרני
-כוח והשפעה – כיצד
-התמודדות עם שינויים
- התמודדות עם לחץ ושחיקה
-חשיבה יצירתית
-אמנות העברת העומס
-אינטליגנציה רגשית