הקורס מיועד למי שרוצה להרחיב ולהעמיק את הידע והמיומנות שלו בתחום העיצוב לתקשורת חזותית. הקורס יפגיש את הלומדים עם מגוון נושאי למידה כולל נושאים בנושאי הפרסום והשיווק שיהפכו למאגר תובנות להבנת יסודות התקשור בין המעצב לקהלי היעד. מטרות הקורס: תוכנית הלימודים מבקשת להכשיר מי שלמדו ,מכירים והתנסו במקצועות יסוד בעיצוב גרפי לשדרג את כלל היכולות שלהם כך שיוכלו להשתלב במשרדי עיצוב פרסום , להבין את סביבת העבודה את הצרכים ואת התהליכים לגיבוש פתרונות עיצוביים אסטרטגיים.
עיקרי מטרות נושאי הלימוד: - הרחבת המושגים המקצועיים הבנתם ותכולתם המעשית. - הרחבת הידע בעיצוב בעזרת מחשב תוך התנסות בפרויקטים מוגדרים מול קהלי יעד. - העמקת הידע,ההבנה וההשפעה של הנושא הטיפוגרפי . - הכרת תחומי הבעה ותקשור חזותי תוך התנסות מגוונת כגון איור, אריזות ועוד. - הבנת תחום הפרסום ,השיווק,משקל המילה ,המשפט היצירתי והאימג'. עיקרי מטרות נושאי הלימוד: - הרחבת המושגים המקצועיים הבנתם ותכולתם המעשית. - הרחבת הידע בעיצוב בעזרת מחשב תוך התנסות בפרויקטים מוגדרים מול קהלי יעד. - העמקת הידע,ההבנה וההשפעה של הנושא הטיפוגרפי . - הכרת תחומי הבעה ותקשור חזותי תוך התנסות מגוונת כגון איור, אריזות ועוד. - הבנת תחום הפרסום ,השיווק,משקל המילה ,המשפט היצירתי והאימג'. עיקרי מטרות נושאי הלימוד: - הרחבת המושגים המקצועיים הבנתם ותכולתם המעשית. - הרחבת הידע בעיצוב בעזרת מחשב תוך התנסות בפרויקטים מוגדרים מול קהלי יעד. - העמקת הידע,ההבנה וההשפעה של הנושא הטיפוגרפי . - הכרת תחומי הבעה ותקשור חזותי תוך התנסות מגוונת כגון איור, אריזות ועוד. - הבנת תחום הפרסום ,השיווק,משקל המילה ,המשפט היצירתי והאימג'. פרויקטים כוללים בעיצוב תקשורת חזותית שיכנסו יכולות לפי רמות קושי. - בניית תיק עבודות שישקף את היקף הידע וההתנסות בקורס. נושאים הנלמדים: - עיצוב תקשורת חזותית - תולדות העיצוב - טיפוגרפיה - יישומי מחשב - איור - אריזות - פרסום - קופי רייטינג - שיווק ניהול ואירגון היקף הקורס: 48 מפגשים , מפגש אחת לשבוע, 5 ש"א כל מפגש. סה"כ 240 ש"א.