בעולם המשתנה ללא הרף הופך השיווק לאלמנט מורכב הרבה יותר מבעבר. ניהול השיווק דורש ידע נרחב ורב-תחומי. הצלחת הארגון תלויה ביכולתו של מנהל השיווק לאפיין ולתכנן מהלכים אסטרטגיים ותכניות שיווק ולהוציאן אל הפועל. מסלול זה יעניק לכם את כלל הכלים לשיווק ופרסום מבוססי טכנולוגיה לשם קידום עסקים, משא ומתן, קואוצ’ינג ועוד.
המסלול כולל את הנושאים העדכניים ביותר בעולם השיווק ומעניק ידע על תהליכים, אסטרטגיות ושיטות יעילות בניהול השיווק, כמו גם מודלים וכלים יישומיים בתחומי השיווק, הפרסום והמכירות ופיתוח חשיבה שיווקית מתקדמת באמצעות חשיפת המשתתפים לטכניקות ולמיומנויות מקצועיות עדכניות, לצורך שיפור ביצועיהם בשטח.
מקום הלימודים
פריסה ארצית.
הסמכה
18 תעודות הסמכה של המכללה.
נושאי הלימוד
- מכירות פרונטאלי
- מכירות טלמרקטינג וטלמיטינג
- שפת גוף
- מכירות ושיווק בשיטת ה-
NLP
- אמנות המשא ומתן
- מיתוג
- קריאטיב
- איביי
- אמזון
- שופיפיי
- שיווק תוכן
- Google Ads
- Google Analytics
- Facebook Master