מנהלי מוצר הם האנשים המרכזיים בהשקתו, שיווקו, מיתוגו וניהולו של כל מוצר, ואם עד לאחרונה רק חברות היי-טק העסיקו מנהלי מוצר, הרי שכיום קיימים מנהלי מוצר גם בחברות מסורתיות יותר כגון חברות המזון. תהליך ניהול מוצר מלווה את מחזור חיי המוצר החל משלבי הרעיון והחדירה, דרך הצמיחה והבגרות וכלה בדעיכה, תוך התייחסות לבחינה העסקית, המיצוב השיווקי והסיוע למכירות.
מקום הלימודים
רמת בית הכרם, ירושלים.
מתכונת הקורס
90 שעות אקדמיות, 15 מפגשים, פעם בשבוע.
קהל יעד
הקורס מיועד למספר קהלי יעד בניהם מנהלי מוצר ושיווק מוצר המעוניינים להעשיר את הידע המקצועי, מנהלי מוצר חדשים ובעלי תפקידים בארגון אשר עובדים לצד ניהול מוצר |
תנאי קבלה
ניסיון עבודה בחברה שעוסקת בפיתוח מוצרים, ידע בסיסי במחזור החיים של מוצר, ידע באנגלית, ניסיון בשיווק יתרון. |
הסמכה
תעודת גמר מטעם הטכניון לימודי המשך וחוץ ועזריאלי לימודי המשך. נושאי לימוד- התחנות המרכזיות בחיי מוצר
- ניתוח שוק
- הגדרת בעיה
- תכנית עסקית
- ניתוח תחרות
- דרישות שוק
- דרישות מוצר
- תכנית השקה

הסילבוס של ניהול מוצר טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!