מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על הקורס

סילבוס

תמונה באתר קורסים

הכשרת והסמכת מעצבי שיער סוג 1 כולל תעודת מקצוע. עיצוב שיער לנשים (תספורות, פנים, החלקה, צביעה וגוונים). הקניית ביטחון עצמי מקצועי בתחום ע”י תרגול מעשי רב. הטמעת הידע, הניסיון והחזון של סרג'יו לפיתוח מעצבי שיער מקצועיים, בשילוב עיצוב שיער לגברים וילדים המפתחים את הכישרון הטבעי והמודעות האסתטית של כל סטודנט.

 

מקום הלימודים

ראשון לציון

 

מתכונת הקורס

600 שעות לימוד אקדמיות. לפי בחירה התלמיד/ה בשעות פעילות: א' –ה' 08:30-20:00,ב' +ו': 08:30-13:00 תוכנית הלימוד בנויה ונלמדת לפי דרישות ויכולות התלמיד לכל תלמיד יש תיק אישי ובו מפורט כל תוכני הלימוד של התלמיד וקצב התקדמותו. משתתפי הקורס יקבלו ערכת ציוד מקצועית לתרגולים ולעבודה מעשית, כולל מכשירים יקרי ערך כגון: ראש אימון, פן, מכונת תספורת ומספרים.

 

קהל היעד

לציבור הרחב עם או בלי ניסיון קודם, בעלי חוש אסתטי ומשיכה לתחומי העיצוב והיופי, הרואים בתחום עיצוב השיער מקצוע וקריירה עם הסמכה ישראלית ובינלאומית. הלימודים מוכרים למימון באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים.

 

תנאי קבלה

10 שנות לימוד

 

הסמכה

בפיקוח ובאישור משרד התמ"ת. תעודת גמר ספרות נשים סוג 1. תעודת מקצוע קורס ספרות נשים סוג 1. תעודות ניתן לקבל גם באנגלית. תעודה מטעם סטודיו וולה. תעודה מטעם אינדולה. בוגרי הקורס מבוקשים ונשלחים באמצעותנו לעבודה במספרות ברחבי הארץ.

 

נושאי הלימוד

מבואות עיוניים, תספורות נשים, עיצובי שיער בפן, תסרוקות בסיס, צבע, פסים, גוונים, סלסול, החלקה, התאמת התספורת למראה וצורת הפנים. טכניקות בסיסיות ומתקדמות בתספורות גברים וילדים. כולל תרגולים מונחים והתמחות על לקוחות המכללה. לימודים עיוניים בכיתה בשילוב תרגולים והתנסות מעשית על גבי בובות הדגמה והתנסות פעילה ומבוקרת בסלון לקוחות.

סדנת סטיילינג– שיעורים המקנים לתלמיד היבט נוסף על עולם הטיפוח והיופי – התאמת בגדים שיער איפור וכו'.

סדנת תספורות למתקדמים – לימוד אחד על אח" עם מעצב השיער סרג'יו, מייסד ומנהל בפועל של המכללה של תספורות וטכניקות של גזירות ברמה מתקדמת, בשילוב התאמת הצבע ללקוחה -cut  & color. סדנת תסרוקות /בסיס לתסרוקות - רולים לתסרוקות, איסוף השיער כבסיס לתסרוקות ערב, שבילים וזיגזגים לשיער. הדרכה של  וולה – עולם הצבע. הדרכה של אינדולה – עולם הצבע. התנדבויות- יציאה להוסטלים, בתי אבות, והתנדבות בפתחון לב לקבלת תספורות.

תמונה באתר קורסים
  • סניף ראשון לציון

הסילבוס של ספרות נשים סוג 1 טרם עלה לאתר.
רוצים לקבל מידע עדכני לגבי הקורס הזה? פשוט מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!