שיווק זו אומנות. מטרתה "לפצח" את קוד החשיבה של הלקוחות הפוטנציאלים ולהניעם לקבלת החלטה. באמצעות העברת מסרים גלויים וסמויים תוכלו ליצור מודעות, להגביר צורך ולהניע לפעולה. בניית תקציב שיווק, הכרת אסטרטגיות בפרסום ואיתור הלקוחות הפוטנציאלים, הם הדברים החשובים ביותר שתלמדו במפגש בסיסי זה. במהלך המפגש נכיר את הכלים והטכניקות החשובים ביותר לניהול משא ומתן מוצלח.
תכני ההרצאה:
1. כללי בסיס להכנת תוכנית שיווקית אפקטיבית.
2. האסטרטגיה השכלית והרגשית בפרסום.
3. פילוח שוק ואיתור לקוחות פוטנציאלים.