כדי להצליח באמריקה הלטינית או בספרד, לא מספיק לדעת רק לנהל עסקים. אלא גם איך להגיע ללקוחות עם "המנגינה" המוכרת להם: שפתם. חשוב להבין בדיוק את מטרות הלקוח ורצונו האישי אל מול התחרות הגלובלית.ספרדית היא השפה השנייה המדוברת בעולם, ומבחינת הלקוחות הלטינים אין סיבה לדבר באנגלית. לכן מומלץ מאוד לרכוש את מיומנויות בספרדית; היכולת לתקשר עמם בשפתם היא החלטה עסקית חשובה, שתקדם את מטרותיכם העסקיות. מקום הלימודיםתל אביב מתכונת הקורסמתחילים: 10-15 שיעורים בני שעה או שעתיים פעם בשבוע. ממשיכים: 10 שיעורים, שעתיים כל מפגש, פעם בשבוע. מטרת הקורס: לחזק, לשפר ולשמר יכולת התקשורת בספרדית. שיעורים פרטיים פרונטאליים: 60 עד 90 דק' למפגש קהל היעדחברות עסקיות בהן נדרשת השפה והמושגים החשובים בתחום העסקים. הקורס אינו מתאים לבני נוער.
נושאי הלימוד- השיעורים מותאמים לתלמידים מבחינת רמה ותכני הלימוד, ומבטיחים למידה מהירה וקלה באמצעות עיסוק בנושאים ספציפיים המעניינים את התלמידים- חומרי הלימוד כוללים הסברים דקדוקיים, תרגילים, כתבי עיתונות, ספרות ועוד- פיתוח מיומנות הדיבור תוך כדי שילוב הסברים דקדוקיים, ניהול משא ומתן, סימולציות ומשחק תפקיד בקונטקסט עסקי. - חיזוק, שיפור ושימור השפה- מיומנות הכתיבה: מכתבים פורמאליים, מיילים, הצעות עסקיות, דו"חות, כתבים משפטיים