אתר קורסים / קוד התדר האנושי

מניקס - התדר

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו מניקס
  • סניף תל-אביב

מניקס - התדר

"התדר" הוא מרכז להכשרת מאמנים בשיטה ייחודית המקנה כלים אימוניים קלאסיים בשילוב עם כלים אימוניים רגשיים וכלי אבחון עמוקים ומדויקים.
זוהי שיטת האימון היחידה המקנה לך כלי אבחוני עמוק ומדויק. אבחון התדר האנושי מאבחן את סל התכונות והחוזקות המולדות שלך, את הפילטר המרכזי דרכו אתה רואה וחווה את העולם מיום היוולדך ומאפשר לך להתחיל לנהל אותו במקום שהוא ינהל אותך. כיום כולם כבר יודעים כי איננו תופסים את המציאות בצורה אובייקטיבית אלא דרך פילטרים. הפילטרים הללו ניתנים לאבחון
אימון ללא אבחון תדר של מתאמן הוא כמו הליכה בעיר זרה ללא מפה. בנוסף, אימון התדר הינו אימון המתמקד בעולם הרגשי ומקנה כלים רבים להתמודדות בתחום המשמעותי ביותר בחיינו ועם זאת גם התחום הכי לא מטופל והוא עולם הרגשות. תהליך הפיכתך למאמן יאפשר לך לרכוש כלים לאבחון ולשיפור הדרך בה נוצרת מציאות חייך. בנוסף אתה יכול להרוויח בגדול ולקבל במרכז התדר, את מה שלא תקבל בשום מקום אחר ולצאת לשוק תחרותי עם יתרונות בולטים.
קורס זה התגלה כהצלחה גדולה בארץ ועורר התעניינות בעולם והכרה בשיתופו בפרויקטים ייחודים בארץ כמו "תכנית מאמנים צעירים למנהיגות" בשיתוף משרד החינוך (קדם עתידים).

מניקס התדר האנושי אתר קורסים

לוגו מניקס
  • סניף תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!