אתר קורסים / הלגה - אקדמיה לשיווק וניהול

הלגה - אקדמיה לשיווק וניהול

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף ראשון לציון

הלגה - אקדמיה לשיווק וניהול

מטרת האקדמיה לתת לקוסמטיקאיות בעלות ידע נרחב בטיפולים, ידע חדש ונוסף הקשור לניהול ושיווק ולסייע להן להפוך להיות גם נשות עסקים מעולות. ראיתי את ההיצע שהיה קיים בשוק, אלא שלצערי, אף אחד מהקורסים לא הציע פיתרון מקיף לבעיות שעומדות בפני קוסמטיקאיות. בשלב זה כבר אני כבר ידעתי כל בעיה אפשרית שעסק מתפתח יכול להציג.

בשלבי גדילת העסק יש עליות וירידות. מסתבר שלא חייבים לעבור את כל הירידות; במקצוע הספציפי בו אנו עוסקות יש תוכניות טיפול מאוד מדויקות. כדי להיות קוסמטיקאיות טובות, השקענו מאות ואלפי שעות לימוד, ישמנו והצלחנו. אך ההצלחה היא רק עד הגבול בו אנו מסוגלות לעמוד מדי יום. לעבוד 8, 10 או 12 שעות מדי יום במשך 10 שנים ויותר. זה גזר דין אכזרי מדי למקצוע שלנו, בו אנו נותנות את הנשמה. המעבר ממטפלת למנהלת הוא הכרחי, וכשאנו מגייסות עובדות, חוקי המשחק שונים, הם לא דומים לעבודה שלנו לבד. עולות הרבה שאלות המחפשות תשובות.

אם את מרגישה שהגיע הזמן לפרוץ קדימה ולהצטרף למעגל הולך וגדל של נשות עסקים מצליחות, למדי עוד על הכלים החסרים לך כרגע, ותארי לעצמך מה היה קורה לו למדת ניהול ושיווק כמו שלמדת קוסמטיקה. היום זה אפשרי, ומעל 400 בוגרות כבר מיישמות את ההצלחה. אל תעברי את הדרך לבד. אל תסכימי לעבוד כל היום כאילו אין מחר, בואי לראות את האקדמיה בפעולה ולהצטרף להצלחה.
הלגה - אקדמיה לשיווק וניהול

תמונה באתר קורסים
  • סניף ראשון לציון
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה
תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים תמונה באתר קורסים

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!