אתר קורסים / סוסים ואנשים

סוסים ואנשים

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף גן שמואל

סוסים ואנשים

בית הספר סוסים ואנשים הוקם בשנת 2003 ומתמחה בהכשרת מטפלים ברכיבה ובהכשרת מדריכי רכיבה, בתכנית מעמיקה ומקצועית ביותר.

בית הספר מקיים לימודים במסלולים המוכרים על ידי מנהל החינוך והספורט: מסלול להכשרת מטפלים ברכיבה, קורס מדריכי רכיבה וקורס מדריכי רכיבה טיפולית

המסלול למדריכי רכיבה טיפולית של בית הספר מוכר על ידי Mercy College, ניו יורק, כזכאי ל 75% מהנקודות הדרושות להשלמת תואר אקדמי בפסיכולוגיה או בתחום כללי עם התמחות ברכיבה טיפולית.

בית הספר הוקם מתוך אמונה עמוקה שרכיבה טיפולית הינה מקצוע מורכב הכולל ריפוי רגשי ופיזי למטופלים. ניהולו נשען על היסודות הבאים: בטיחות, מקצועיות, לימוד פרקטי תוך כדי חוויה והתנסות, וראיה טיפולית של גוף ונפש כמכלול. התחייבנו לחנך להתנהלות בטיחותית תוך הקפדה על קלה כחמורה. כל אנשי הצוות מחויבים לשמור על הבטיחות לפני כל מטרה אחרת וקודם כל להוות דוגמא אישית. התחייבנו להעניק את ההכשרה המקצועית ביותר שביכולתנו תוך העזרות בסגל רחב שמתמחה במגוון תחומים שיחד יוצרים את השלם.

אנו מאמינים בתהליך המבוסס על ידע, תרגול וחוויה ואשר לאורכו חווה כל תלמיד את המקצוע משני צדדיו, כמטפל וכמטופל. לכן שמנו לעצמנו יעד שכל תלמיד יעבור תהליך טיפולי רגשי ופיזי, בקבוצה וברכיבה, לפי צרכיו לאורך תקופת הלימוד. אנו מחנכים לראיה טיפולית של צרכי המטופל תוך התייחסות רצופה לצרכים הפיזיים והרגשיים ולקשר בינהם. אנו רואים בסוס גורם מטפל, פיזית ורגשית, ומעודדים קשר אינטימי בין המטופל לסוס. אנו נעזרים בטבע כסביבה שמעודדת ריפוי.
סוסים ואנשים

תמונה באתר קורסים
  • סניף גן שמואל
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!