אתר קורסים / מכללת הבית

מכללת הבית

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב

מכללת הבית

"...מדהים אותי לראות שבסיום קורס עיצוב של 9 חודשים אתם מציגים פרויקט ברמה של סטודנטים שסיימו שנתיים לימודי עיצוב פנים..." הווארד ג'רנו, מעצב בכיר. מכללת הבית, המכללה של 'המרכז הישראלי לעיצוב' הינה מהמוסדות הוותיקים ובעלי הניסיון המוכרים ביותר בארץ ללימודי עיצוב פנים (משנת 1990). המכללה מקושרת למשרדי אדריכלים, מעצבי פנים, חברות העוסקות בתחומי העיצוב השונים והוצאה לאור של מגזינים לעיצוב.

הלימודים מיועדים לאנשים בעלי חשיבה עיצובית יצירתית המעוניינים ללמוד עיצוב פנים כמקצוע, עם התמחות בתחומים הדורשים ידע ממוקד ומורחב, שוחרי עיצוב, סטודנטים, חיילים משוחררים (לימודים על חשבון הפיקדון), מעצבים בראשית דרכם, אנשים המעוניינים בהסבה מקצועיות לקריירה שנייה ועוד.

התוצאות מדברות בעד עצמן - באכפתיות ויחס אישי לכל סטודנט, המכללה מתמחה בהכשרת סטודנטים בלימודי עיצוב פנים מגוונים תוך שליטה בתוכנות עיצוב והדמיה מתקדמות בתלת מימד, ומציעה מגוון רחב של קורסים ותוכניות לימוד ייחודיות, חדשניות, ממוקדות ומעשיות הממצבות את בוגריה כעתודה מקצועית בשורה הראשונה של המעצבים בארץ ובחו"ל. תוכניות הלימודים מתעדכנות באופן שוטף על מנת לקלוע לצרכים עמם מתמודדים מעצבים בתקופתנו, ומשלבות מפגשי סטודיו, שעורים פרונטאליים, שעורי לימוד תוכנות מחשוב וסיורים מקצועיים. מפגשי הקורסים והסדנאות נערכים בכיתות לימוד מודרניות ונוחות של המכללה עם נגישות קלה, אפשרויות חניה קרובות ותחבורה ציבורית זמינה.
מכללת הבית

תמונה באתר קורסים
  • סניף תל-אביב
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!