אתר קורסים / מכללת גליץ בית ספר לצילום

גליץ בית הספר לצילום

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

לוגו גליץ
  • סניף רמת גן
  • סניף ירושלים
  • סניף חיפה

גליץ בית הספר לצילום

גליץ בית-ספר לצילום הוקם מתוך מטרה ברורה לשפר את תחום הצילום בישראל ולהיות מקור ראשון במעלה ללימוד צילום לקהל הרחב ולצלמים מקצועיים. אנחנו גאים להיות הבית של צוות הצלמים ומדריכי הצילום מהטובים בארץ ולאלפי סטודנטים שלמדו איתנו וממשיכים ללוות את בית הספר גם הרבה מעבר.
בית הספר מגשים את החזון שלנו למצויינות ומאפשר לימודים בכיף וספרייה עם חומרים להעשרה. בביה"ס יש 7 כיתות לימוד, כולל כיתות הרצאות, כיתות מחשבים, חדרי דיונים מאובזרים לקורסים המתקדמים וסטודיו להדגמות. אנו מלמדים בטכניקות חדשניות בשילוב עם מדריכים מקצועיים וליווי של בית הספר יוצרים אווירה מיוחדת של לימוד. ההדרכה באווירה של כיף עם מצגות ודוגמאות של המדריכים וטיפים מנסיונם הרב. החומר המסוכם בסוף כל שיעור מאפשר לסטודנטים שלנו להקשיב במקום לכתוב ומותירים זמן רב לשאלות ותשובות ולהתפתחות אישית. בזכות המשוב עליו אנו מקפידים בסיום כל קורס, אנחנו נמצאים במגמת שיפור מתמדת ובזכות מאות הקורסים ואלפי הסטודנטים שלמדו אצלנו אנחנו עדיין ממשיכים להשתפר מקורס לקורס.
לא רק העברת חומר הלימוד חשובה לנו, אלא גם ההנאה שבלימודים ולכן אנו שמים דגש על גיבוש הקבוצות. ביציאות לשטח אנו היחידים שמקפידים על ריבוי מדריכים על מנת להגיע ליחס החניכה הטוב ביותר ואנו היחידים שמעניקים אחריות מלאה על הקורס. בזכות העובדה שמחזור חדש מתחיל כל שבוע, אנו נותנים אפשרות להשלמת שיעורים באופן מיידי. המשכיות בצילום היא חשובה מאוד ולכן קיים בפניכם מגוון עצום של קורסים מתקדמים שמועברים על ידי 30 מדריכים מקצועיים, 6 ימים בשבוע וכל מה שנותר זה רק לבחור. כמעט כל חודש אנחנו מוציאים מסע צילום למקום אקזוטי אחר בעולם באמצעות פוטוטבע,
אנו עורכים את כנס וקונגרס הצילום של ישראל עם סדנאות והרצאות של הצלמים הטובים בארץ ובעולם, ומפיקים את מגזין הצילום קומפוזיציה חינם לקהילת הצילום בישראל. כל זאת מכיוון שהדבר החשוב לנו ביותר הוא להפיץ את הידע הלאה.
גליץ לימודי צילום אתר קורסים

לוגו גליץ
  • סניף רמת גן
  • סניף ירושלים
  • סניף חיפה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!