אתר קורסים / המכללה המשותפת

המכללה המשותפת

מעוניין להתקדם צעד אחד קדימה

לעבר השכלה מקצועית מעשירה?
פנה אלינו עוד היום לקבלת פרטים ונשמח
לסייע לך בקבלת החלטה!

על מוסד הלימודים

תמונה באתר קורסים
  • סניף חיפה
  • סניף סח'נין
  • סניף נתניה
  • סניף חדרה

המכללה המשותפת

המכללה המשותפת הינה רשת מכללות בפריסה ארצית הפועלת מזה למעלה משלושים שנה לפיתוח מסלולי לימוד ייחודיים וחדשניים התואמים את הדרישות בשוק העבודה. מדי שנה מאות בוגרים מרוצים מסיימים את לימודיהם ומתחילים לבנות קריירה. המכללה עוסקת בהרכשת מקצוע ולימודי תעודה במגוון מסלולים, כגון: לימודי ביטוח, מנהל עסקים, מזכירות, מסלולי עיצוב, קב"טים וחוקרים פרטיים, מחשבים ומדיה חדשה, מקצועות הטיפול (מטפלות וסייעות), חשבונאות ופיננסים, שמאות ועוד. הלימודים מתקיימים בשעות אחה"צ ובערב.
 המכללה המשותפת מונה 7 סניפים: חיפה, קריות, חדרה, נתניה, באר שבע, סכנין ונצרת. ייעוץ מקצועי ופדגוגי מלווה ומבקר כל קורס כולל תכנים וחומרי עזר תומכי למידה המאפשרים תרגול והטמעת החומר. יועצות לימודים מקבלות כל סטודנט ומנווטות את שיחת הייעוץ באופן שתאפשר לו לממש את הפוטנציאל ויכולותיו. על מנת להצליח בלימודים ולהפנים את מרבית החומר הנלמד נדרשים הסטודנטים לנוכחות בלפחות 80% מהרצאות.

צוות מרצים בכירים, בעלי רקע אקדמאי וניסיון עשיר בתחום עיסוקם מעביר את השיעורים תוך דגש על התייחסות אישית לכל תלמיד ותלמידה. המרצים מחויבים לתלמידיהם גם מעבר לשעות הלימודים, תומכים ומסייעים להם הן במהלך הלימודים והן בתהליך מציאת העבודה.
 המכללה המשותפת מקיימת שיתופי פעולה עם גופים רבים במשק ומשלבת את בוגריה בשוק העבודה בחברות כמו פלפון ומוטורולה, נטויז'ן, מרפאות שיניים, חברות ביטחון ועוד. בוגרי המכללה משתלבים בשוק העבודה בתור מנהלי מכירות, אנשי עסקים ויזמים, סוכני ביטוח ושמאי נדל''ן, סייעות שיניים, מנהלי חשבונות, יועצי מס עצמאיים, קציני ביטחון, טכנאי מיגון ואבטחה ועוד. כל הקורסים מסתיימים בטקסי סיום מכובדים. בסיום הקורס מקבלים הבוגרים תעודות דיפלומה בצירוף גיליון הציונים. תעודות הדיפלומה של המכללה המשותפת מוכרות ומכובדות על ידי גופי התעסוקה השונים.

המכללה המשותפת אתר קורסים

תמונה באתר קורסים
  • סניף חיפה
  • סניף סח'נין
  • סניף נתניה
  • סניף חדרה
Personal Service

אנחנו נעשה את כל העבודה בשבילך

עדיין מתלבטים? לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות

שלח פניה

מתעניין בלימודים?
הדרך הקלה לאיתור קורס

לקבלת מידע נוסף ללא התחייבות:

אני מסכים/ה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות
חזרו אלי
students

מעל עשור שצוות אתר קורסים פועל למתן שירותי ייעוץ לימודים, נשמח לעזור גם לך!